Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

infrarood gebruiken op een nokia 6610i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nokia 6610i heb deze via infrarood op de pc aangesloten voor liedjes en zo te veranderen.
nu wou ik via infrarood een afbeelding doorsturen naar een kameraad die ook infrarood heeft op zijn gsm maar het lukt niet eenmaal verbinding weet ik niet meer wat te doen ik weet dus niet waar ge moet zijn voor iets door te stuure ik heb al int boekje geken maar daar staat niet veel in heb al op internet gezocht maar daar staat dus niks nuttigs dat ik kan gebruiken voor iets door te sturen :s weet iemand hoe dit werkt of hoe ik dit moet gebruiken om iets door te stuuren naar een andere gsm

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:09

Polycom

Poes van goud

Volgens mij moet je dan dezelfde telefoon hebben

(hit me if im wrong)

Verwijderd

Topicstarter
mijn zus heeft de zelfde met die tussen onze gsm's krijg ik geen verbinding
maakt gewoon geen verbinding :s

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

GT -> IT

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 09:26
foutje gemaakt..even verwijderen svp

[ Voor 180% gewijzigd door Criminelis op 26-12-2004 21:32 ]

Verwijderd

als je verbinding hebt kun je toch gewoon het ding dat je wil versturen, beltoon ofzo, selecteren. dan kun je neem ik aan opties aanklikken. daar druk je op verzenden --> via infrarood.

het kan zijn dat ik er helemaal naast zit maar zo werkt het wel op mijn t610 en op de 6600 van mijn broertje...

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
neeh bij de 6610i is dit beperkt

• kris_112
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06-2024
Heb zelf de 6610 (zonder i), en voor zover ik weet is het daarmee niet mogelijk om foto's te versturen. (wel visitekaartjes, yay :)). En foto's ontvangen van een andere nokia die wel plaatjes kan versturen via infrarood (de 6230 in dit geval) bleek ook geen optie.

Maar als je je telefoon via infrarood op je pc hebt aangesloten dan kun je de plaatjes wel van jouw telefoon naar de pc sturen, en vervolgens naar de andere telefoon uploaden.

[ Voor 3% gewijzigd door kris_112 op 28-12-2004 01:18 ]

Pagina: 1