Hallo.
Ik heb een probleem met NFSU2. De 1e keer dat ik het installeerde had ik zwart beeld tijdens het rijden. Het enigste wat je zag waren de lichten van de baan, van de auto en de achteruitkijkspiegel volgens mij. Via o.a. dit forum een oplossing gezocht en gevonden. Ik had toen wel alles in beeld alleen het draaide op (naar schatting) 15 fps. Daarna Windows XP opnieuw geinstalleerd en alle drivers up to date gemaakt. Daarna het spel weer geinstalleerd. Hij draaide deze keer wel naar behoren alleen de weg was blokkerig. Weer het forum bezocht en ook dat probleem opgelost. Voor elkaar zou je denken. Hij draaide goed met alle opties open op 1024x768 (af en toe een kleine hapering maar onder de 25 fps zal hij toch maar zelden gekomen zijn. Zo een uurtje of 2 gespeeld zonder problemen.
Nu start ik net het spel een dag later weer op, en het probleem met de fps is weer terug.
Zo traag als iets dus, weer op ongeveer 15 fps. Heb wat met de balkjes liggen kloten maar niks helpt. Ik heb net weer anderhalf uur op verschillende sites naar oplossingen gezocht maar niks kunnen vinden. Ik heb het spel dus gespeeld zonder problemen op 1024*768 met alle opties open. Dus de specs zijn in orde, daar ligt het niet aan. Er is alleen iets in het spel wat ervoor zorgt dat het spel niet altijd draait zoals het zou kunnen draaien.
Mijn specs:
"Aldi bak" van November 2003.
P4 3.0
ATI Radeon 9800XT 128 MB ("uitgeklede" versie van Medion uit de "Aldi bak" van Nov 2004)
512 MB intern geheugen.
Creative Audigy 2 geluidskaart.
Verder dus een frisse XP install (nog niet bevuild met wat dan ook).
Nieuwste drivers voor m'n Audigy 2 en de Radeon 9800XT (nieuwste catalyst).
Andere (nieuwe) spellen draaien als een tiet overigens.
Wie o wie kan me helpen.
B.v.d.
Ab.
Ik heb een probleem met NFSU2. De 1e keer dat ik het installeerde had ik zwart beeld tijdens het rijden. Het enigste wat je zag waren de lichten van de baan, van de auto en de achteruitkijkspiegel volgens mij. Via o.a. dit forum een oplossing gezocht en gevonden. Ik had toen wel alles in beeld alleen het draaide op (naar schatting) 15 fps. Daarna Windows XP opnieuw geinstalleerd en alle drivers up to date gemaakt. Daarna het spel weer geinstalleerd. Hij draaide deze keer wel naar behoren alleen de weg was blokkerig. Weer het forum bezocht en ook dat probleem opgelost. Voor elkaar zou je denken. Hij draaide goed met alle opties open op 1024x768 (af en toe een kleine hapering maar onder de 25 fps zal hij toch maar zelden gekomen zijn. Zo een uurtje of 2 gespeeld zonder problemen.
Nu start ik net het spel een dag later weer op, en het probleem met de fps is weer terug.
Mijn specs:
"Aldi bak" van November 2003.
P4 3.0
ATI Radeon 9800XT 128 MB ("uitgeklede" versie van Medion uit de "Aldi bak" van Nov 2004)
512 MB intern geheugen.
Creative Audigy 2 geluidskaart.
Verder dus een frisse XP install (nog niet bevuild met wat dan ook).
Nieuwste drivers voor m'n Audigy 2 en de Radeon 9800XT (nieuwste catalyst).
Andere (nieuwe) spellen draaien als een tiet overigens.
Wie o wie kan me helpen.
B.v.d.
Ab.