Toon posts:

minipci poort vinden op clevo laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan om een minipci wifi kaartje te kopen voor in mijn Promedion/Clevo 5600D laptop. Dat ding heeft een ingebouwde antenne, en een minipci poort moet er dus ook ergens op zitten. Nu heb ik de accu's en de dvd er al uit gehad en even onder de plaat van de koeler gekeken, maar ik zie nergens een minipci slot :?

Ik hoop dat iemand me kan helpen dat ding te vinden, voordat ik mijn laptop compleet uit elkaar heb :P

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Meestal is er een apart klepje aan de onderkant van de ntoebook te vinden, waar de kaart onder kan. Anders is de kans groot dat je je toetsenbord kan verwijderen, en dat er dus onder je toetsenbord plek is voor het kaartje.
Al gegoogled naar een eventuele handleiding? Handleiding die je er bij hebt gekregen al bekeken?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waar zitten je geheugen modules? vaak zit die er gewoon naast namelijk (zelfde klepje).

Verwijderd

Topicstarter
BredeP:
In de handleiding staat niets in helaas, Google wil ook niet helpen ;(
En om nou meteen het toetsenbord er af te slopen...

Terw_Dan:
De geheugenmodules kan ik zo ook niet zien :)

Volgens mij komt het er op neer dat ik het ding gewoon uit elkaar moet schroeven net zo lang totdat ik iets tegenkom :P

/me pakt een schroevendraaier >:)

EDIT:
Jullie hadden alletwee gelijk:
het slotje zit naast het geheugen onder het toetsenbord. 2 klikjes en 4 schroefjes en ik was er :)
Jammer genoeg zie ik geen antenne aansluiting...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 20:50 ]