Toon posts:

2ehands IBM A31P kopen bij B&B computers in Woerden

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop heeft het begeven en ik heb een budget van max. eur 1000,- voor een andere.
Nu heb ik wat rondgesurfd en ik heb de indruk dat nieuwe notebooks binnen dat budget vaak mechanisch niet de top zijn (Alpha, Jewel, Packard Bell, Dell (??), 2e hands laptops op marktplaats.nl zijn heel vaak gejat - en dat wil ik niet - en nu heb ik mijn oog laten vallen op een 2e hands IBM Thinkpad A31P bij B&B Computers in Woerden voor EUR 875,- incl. 12 maanden garantie.

Mij vragen: zou dit een goede keuze zijn of heeft iemand een beter altarnatief en heeft iemand ervaring met B&B Computers?

Alvast reuze dank.

Groet,

Arend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Voor ervaringen moet je in de shop survey zijn.

Maar de IBM A serie laptops zijn best zwaar... Wel zijn het ongv. de stevigste laptops die ik ooit heb gezien :D

Er zijn op google wel wat reviews over te vinden :)
Maar met een budget van 1000 euro kun je wel leukere laptops vinden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor ervaringen kan je inderdaad een kijkje nemen in de Shop Survey, hier staat bijna elke winkel -mits ingeschreven in de KvK- in vermeldt. :) Daarnaast zo je gemakkelijk naar ervaringen kunnen zoeken door simpelweg te zoeken met Google en de GoT search. Zie bijvoorbeeld de eerste hit van Google, waar toch aardig wat hots en nots instaan van deze notebook. :)

Je bent nieuw op GoT, vandaar wil ik je d'r nog even op wijzen dat we hier op GoT van je verlangen om zelfonderzoek te doen v'óórdat je er een topic over opent. Zo houden we de makkelijk oplosbare vragen weg. :)

Dit topic is gesloten.