Welke speakers bij een Yamaha RX-V650 RDS receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:19
Heb nu sinds een paar dagen deze reciever aangeschaft vanwege de goede resenties ed in combinatie met een Yamaha DVD-S550 dvd-speler.
Maar nu moet er nog een geschikt setje + 2 front speakers bij aangezien deze reciever 7.1 mogelijkheden heeft.
Om nu niet overhaast te werk te gaan heb ik wat rond zitten kijken en kwam ik op een setje van Infinity uit namelijk (surround set) Infinity Primus HCS en 2 (front speakers) Infinity Primus 250
Deze samen omdat ze qua uiterlijk redelijk overheen komen.
Het liefst heb ik een setje die past bij de kleur van de reciever en speler (titanium) maar daar hebben hun geen boxen mee die in de buurt komen, nu is uiterlijk ook niet het belangrijkste maar vooral de kwaliteit van het geluid.
De Infinity boxen zijn ook niet de duurste aan gezien mijn beurs nie zo groot is maar van horen zeggen hebben deze wel een mooi vol geluid en een goede laag! Dit heb ik ook mogen horen bij verschillende leveranciers maar ja pak je nu een duurder merk die klinken ook geweldig.
Al met al zat ik er aan te denken om qua prijs kwaliteit verhouding voor de genoemde speakers te gaan!
Iemand die dit mij ten zeerste afraad of een betere suggestie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
schumi2004 schreef op zondag 26 december 2004 @ 17:01:
Iemand die dit mij ten zeerste afraad of een betere suggestie heeft?
Ga zelf luisteren, en lees dit: Policy mbt het kopen van versterker en luidspreker vragen

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz