Ben nu vier dagen aan het stoeien met de
C500. Heb ook deel 1,2 en 3 doorgeworsteld (een uurtje of drie pff), maar heb nog een paar vragen die ik niet ben tegengekomen (of door de wallen niet meer als zodanig heb herkend):
1. Ik lees helemaal niks over virussen (tis tenslotte wel microsoft

) Is een virusscanner nodig? Heb er een geinstalleerd, maar het updaten lukt niet. (Mobile Security)
2. Klopt het dat Backup bij Orange niet meer wil als je je instellingen hebt aangepast naar 'gratis' internet?
3. Ik krijg Doom niet geinstalleerd. Volg netjes alle tips in dit forum, maar ben bang dat ik iets verkeerd doe (verkeerde map ofzo)
4. Kan ik middels een Bluetooth-dongle ook internetten via mijn desktopcomputer? Hoe weet ik dan dat dat niet via mijn GPRS gaat? Hoe stel je dat in?
5. Als ik de headset in de
C500 heb kan ik de telefoon niet horen overgaan als ik die rotdopjes niet in mijn oren heb. Is dit aan te passen (dus geluid op headset en telefoon)?
6. Die Betaplayer krijg ik ook niet aan de praat. DE telefoon zegt dat het geen geldige toepassing is. (uiteraard wel al unlock gedaan)
7. Is de spraakmodule alleen te starten door op de onderste volumeknop te drukken? En hoe laat ik de
C500 bij de opdracht Piet Bellen daadwerkelijk naar Piet uit mijn adresboek bellen
Sorry voor de opsomming.....maar er zullen wel meer newbees tegen deze problemen en vragen aanlopen....
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 29-01-2005 11:23
]