Toon posts:

Van pc naar tv

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo'n ervaren pc nerd dus ik mijn vraag is hoe sluit ik m'n pc op mijn tv?
Ik heb een Nvidia video kaart met S-video uitgang. En de afstand 2½ meter
Dus het zou moeten kunnen maar hoe? En hoeveel kost dit?

Greetz,
Davey :)

Verwijderd

Heeft je TV een S-Video ingang? Ja? Dan heb je voor nog geen 10 euro een S-Video kabeltje van 3 meter.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:10

Rmg

met eens svideo kabel

naja de prijs van een svideo kabel dus eventueel nog een scartblok erbij om je svhs kabel op je tv te krijgen als ie geen svhs heeft

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07 11:24

Acheron

updatepack.nl

Voor het geluid is het ook handig als je dat doorlust. Dus je hebt minimaal 2 kabels nodig (video en geluid)

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-07 10:33

Haan

dotnetter

Wat hierboven al staat + neem hier eens een kijkje: De grote tv-out FAQ. Staat een hoop nuttige info in :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:34

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Een gewone nerd dus? [-2 generalisatie] :/

Zo'n s-video kabeltje zat waarschijnlijk al bij je PC toen je hem kreeg, bij bijna iedere videokaart waar een TV-Out op zit, zit wel een kabel. Als je hem aansluit moet je hem ook in windows nog aanzetten, dat staat allemaal in de TV-Out faq uitgelegd, voordat je daar een apart topic voor gaat beginnen.

BTW zit je ook in het verkeerde sub-forum.

Meh!

Verwijderd

Dat je geen nerd bent wil niet zeggen dat je niet even kan zoeken op het forum. Dit is een erg basic vraag die erg goed te beantwoorden is na het raadplegen van onze search.

Daarnaast hebben we een faq waar veel informatie in is te vinden: AV FAQ; Veelgestelde vragen

..en een samenvatting van onze regels: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.