[XP] Geen username in Task manager *

Pagina: 1
Acties:

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09-2025
Ik heb eergister wat dingen in de registry gedaan maar nadat ik opnieuw had opgestart kon ik men username niet meer zien O_O...

Weet iemand mischien wat ik moet terrugveranderen?

Klik

Ooh en had men laatste topic dan verplaatst inplaats van hem te sluiten, ik ben opgegroeid met nederlandse taal en niet turks ofzo met je "speilery"

thnx :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Neoblade111 schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:04:
Ik heb eergister wat dingen in de registry gedaan maar nadat ik opnieuw had opgestart kon ik men username niet meer zien O_O...

Weet iemand mischien wat ik moet terrugveranderen?
Heb je een backup gemaakt van de Registry voor je erin ging klooien? Zet die dan terug.
Ooh en had men laatste topic dan verplaatst inplaats van hem te sluiten, ik ben opgegroeid met nederlandse taal en niet turks ofzo met je "speilery"

thnx :)
Dan moet je de FAQ beter lezen. Zie ook reply van Terr. :)

[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 26-12-2004 16:07 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Ssilverhaze
PcDealer schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:06:
[...]

Heb je een backup gemaakt van de Registry voor je erin ging klooien? Zet die dan terug.
Nope, de handleiding die ik heb gebruikt zijn al door vele andere mensen gebruikt dus ik vertrouwde dat wel :X , kan ook iets anders zijn hoor dan iets uit de registry maar kweet het niet zeker en op google kon ik ook al niets vinden.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:09

Nik

Maar dan nog, je maakt ALTIJD een backup als je gaat klooien met je reg files... ookal weet je wat je doet.

Wijze les voor de volgende keer? En nee, ik weet zo snel de oplossing niet, post eens wat je gedaan hebt? Of voer de tutorial van die website eens uit, maar dan van achter naar voren?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat is "iets in het register"? Waar ergens precies, welke handleiding gebruikte je om zonder backup of kijken wat het doet iets aan te passen (niet slim ;) )? Inderdaad: kan je het niet omdraaien?

offtopic:
Trouwens welkom op GoT. Om dat sluiten / verplaatsen etc voortaan te voorkomen: lees voordat je een topic opent de (relevante) sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) van het subforum waar je post. Alleen al omdat er veel antwoorden al in staan. Trouwens vroeg Verwijderd in "Geen username in Task manaher O_O" je ook al die stickes te lezen maar dat heb je duidelijk niet gedaan in WOS. Zie ook die stickies voor waarom ik je topictitel aanpas. Ook haal ik het 'O_O' er uit. Dat is geen Nederlands of Turks en ook geen Duits of Engels 8)7

Ik gok dat je Windows XP draait?

Los daarvan: check de opties van de task manager, vooral het menu View / Beeld :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 26-12-2004 16:21 . Reden: stickies ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je toevallig de 'Terminal Services' service gestopt? zo ja - start die weer eens :)

Verwijderd

1. vul eens msconfig in bij uitvoeren en kijk eens of al je opstartbestanden zijn weggevinkt.

2. je kunt ook even een word document opstarten en kijken of je daar wel een proces te zien krijgt op jou naam.

• Ssilverhaze
elevator schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:23:
Heb je toevallig de 'Terminal Services' service gestopt? zo ja - start die weer eens :)
W00t hij doet et weer! thnx _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1