Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[probleem[ Sign up

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lo,

ik heb een probleem, een vriend van me wil sign uppen op GoT, maar heeft alleen een hotmail adres, dus ik zo pak mijnes maar ffies (ik weet dat er hier wat providers zijn geblokt). Ik heb een @wanadoo.nl adres van mijn ADSL, en heb daarmee geregistreerd, en vervolgens mijn adres veranderd naar @gmail.com.

Nu laat ik hem dus de @wanadoo.nl gebruiken, zegt GoT dat ie al in gebruik is door 107068, mij dus ...

Nu heb ik ook nog een @Tiscali.nl adres, van me vorige internet, maar dies ook gebokt.

Vraag: HOE REGISTREER JE JE HIER ?

Stelling: je kunt toch niet complete providers gaan blocken, omdat mensen er vandaan spammen, dat is toch een beetje alles over 1 kam scheren.

Anyway, hij wil dus graag lid worden, maar we hebben geen goed e-mail adres 8)7

Thnx alvast

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zie Waarom geblockte mail-domeinen.
Het komt er op neer dat je vriend zich niet aan kan melden op GoT omdat ooit iemand een kloontje aanmaakte ofzo.

🌞🍃

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wanneer een nieuwe gebruiker wil registreren, wordt er zowel gekeken in de lijst met mailadressen die op dit moment door de gebruikers gebruikt worden, als in de lijst met registratiemailadressen; AFAIK ;) . Dus het is logisch dat je vriend niet kan registreren, want het Wanadoo-adres is al in gebruik. Maarre, heeft die vriend geen e-mailadres gekregen van zijn provider?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hij zit zelf ook via een ISP neem ik aan, dus dan moet hij maar ff aan z'n vader vragen ofzo? :?

Verwijderd

Topicstarter
Dies ingebruik door zijn pa, en het ie geen passwoord van.

Tja, dat is nat. jullie keuze om providers te blocken.....

Maar hoe nu verder :P, moet nu elke users met een geblockt e-mail adres hier gaan smeken om een account ?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit is trouwens gedeeltelijk een bug, hij hoort niet naar het registratieemail-adres te kijken als het huidige email-adres anders is, atm (1.9.3) doet hij dat niet, dat is voor zover ik weet in 1.9.4 gefixed.
Wat je vriend kan doen is een emailtje sturen naar gathering@tweakers.net , en daar zijn gegevens geven, zodat de doktoren een account voor hem aan kunnen maken.

Tis dus wel een bug, maar hij is bekend, dus gooi ik hem op slot :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.