Toon posts:

email: meerdere adressen toch persoonlijk

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zou graag 1 mail willen opsturen voor verschillende adressen. Maar ik wil dat degene die de mail aankrijgt enkel ziet dat het naar hem/haar is gestuurd en dus niet alle andere adressen.

Dus kzou dus een hoop tijd/moeite willen besparen maar de mail moet toch persoonlijk blijven.

(even voor de zekerheid het gaat hier NIET om spam)

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:26
Alle adressen als bcc?

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:22
Wat dacht van de adressen in het BCC veld invullen.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 17:58

Yucko

One clown to rule them all !

nee, dan zie je maar 1 adres als geadresseerde.

Dus stel ik mail naar robberkrebbers@users.tweakers.net en dan BCC naar djafke@users.tweakers.net .. dan krijgen jullie beide een mail geadresseerd aan robbertkrebbers en that's it.

[ Voor 3% gewijzigd door Yucko op 26-12-2004 15:37 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Of gewoon al je mailadressen in BBC, en geen in TO

Wel erg simpel dit hoor ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Br@m op 26-12-2004 15:39 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Alles BCC, deden meer mensen dat maar.... al die mensen die zo via-via mijn meeladres krijgen :(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Mail merge met Word en Excel?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Scriptje schrijven of 1 van de 1000 mailling list senders downloaden op www.download.com

Verwijderd

Topicstarter
Br@m schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:38:
Of gewoon al je mailadressen in BBC, en geen in TO

Wel erg simpel dit hoor ;)
werkt dit echt of want dit is een once in a lifetime mail het moet van de 1e keer juist zijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:06:
[...]

werkt dit echt of want dit is een once in a lifetime mail het moet van de 1e keer juist zijn
Normaal wel, probeer eens naar jezelf he: je hebt wel ergens 2 e-mailadressen rondslingeren waarnaar je zelf een mail kan sturen (en anders registreer je er ff eentje extra). Kan je testen wat ie doet en hoe je het aankrijgt. Wat hij doet voor 2, doet ie ook voor 3, 50 en 100 adressen...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

[...]

Je ziet dan alleen geen adres in het "TO"-veld staan, waardoor ik dan zou vermoeden dat de e-mail naar meerdere personen is gestuurd. Met PcDealer in "email: meerdere adressen toch persoonlij..."
of Megamind in "email: meerdere adressen toch persoonlij..." heb je dat probleem niet.

LinkedIn WoT Cash Converter

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

[...]
Het werkt wel maar:
  • Het is niet echt persoonlijk
  • Het kan door een spam filter as spam opgevat worden omdat er alleen een BCC en geen TO gebruikt wordt

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Tuurlijk werkt dit, ze zien alleen in het TO veld staan "Undisclosed-Recipient"

Als ik mail verzend naar meerde adressen doe ik het altijd zo. En ik heb nog nooit iemand horen klagen dat het niet aangekomen is.

[ Voor 20% gewijzigd door Br@m op 26-12-2004 16:20 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt ga ik vanavond uitproberen

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Br@m schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:18:
Als ik mail verzend naar meerde adressen doe ik het altijd zo. En ik heb nog nooit iemand horen klagen dat het niet aangekomen is.
misschien omdat het niet aankomt 8)7

Veel spamfilters zien dit gewoon als spam omdat er geen geadresseerde is, als ik op deze manier mail moet verzenden dan zet ik bij de To: altijd mijn email adres en dan gaat het wel goed :)

Let overigens wel op dat als je heel veel adressen hebt dat je ze niet allemaal in de BCC kwijt kan. Je zal dan meerdere mails moeten sturen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Dit is erg basic. En alle opties zijn hier wel zo'n beetje genoemd: BCC, Scripts etc.

Probeer eens wat mailing list software die via google te vinden is :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.