Ik wil mijn tweede PC gaan gebruiken als webserver. Graag wil ik dat ding een beetje weg stoppen en heb daarom bedacht om 'm onderin m'n kledingkast te zetten. Denken jullie dat dit een beetje veilig is in verband met ventilatie enzo?
Verwijderd
Yup dat kan wel
Misschien dat je aan de achterkant in je kledingkast een gat kan maken voor o.a. de kabels enzo. En dat je via dat gat je kast ook voorziet van voldoende ventilatie
Moet er dan nog een extra vennetje bij ofzo?Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:31:
Yup dat kan welMisschien dat je aan de achterkant in je kledingkast een gat kan maken voor o.a. de kabels enzo. En dat je via dat gat je kast ook voorziet van voldoende ventilatie
Verwijderd
BijvoorbeeldVerwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:32:
[...]
Moet er dan nog een extra vennetje bij ofzo?
Misschien dat je het fan dan het beste warme lucht uit de kast kan laten blazen. Ook kan je er dan opletten dat de echte warmtemakers in je computerkast met richting dat fan gericht staan (bijvoorbeeld voeding en als je die in je case hebt, een casefan dat warme lucht van je processorcooler afblaast) Dus met de achterkant naar dat gat toe
Waar je vooral op moet letten is dat er voldoende lucht in je kast kan komen. Dat doe je door de zijkanten vrij te laten en bijv een koeler aan de voorkant van de kast te installeren. Een gat aan de achterkant zou heel handig zijn.
Wat ik voor de veiligheid wel zou doen is een brandalarm installeren. Je weet nooit wat er gebeurt.
Wat ik voor de veiligheid wel zou doen is een brandalarm installeren. Je weet nooit wat er gebeurt.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Pagina: 1