The Sartorialist
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Aan je specs te zien heb je een MSI moederbord, kijk hier eens: http://www.cgix.de/user/flobee/board/index.php?showtopic=55
[ Voor 21% gewijzigd door Victor op 26-12-2004 15:07 ]
De enige echte originele versie zou msgina.dll moeten zijn.
TS heeft een progsel geinstalleerd wat een andere login manager gebruikt blijkbaar
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
@ king loui
SUPER bedankt
Dit was het. Ik was er echt mega gefrustreerd over en wilde meteen windows erafgooien en opnieuw installeren.Doordat ik niet wist waar het bijhoorde, had ik waarschijnlijk lockbox ook weer opnieuw geinstalleerd
Hulde.
SUPER bedankt
Dit was het. Ik was er echt mega gefrustreerd over en wilde meteen windows erafgooien en opnieuw installeren.Doordat ik niet wist waar het bijhoorde, had ik waarschijnlijk lockbox ook weer opnieuw geinstalleerd
The Sartorialist
Even een titel edit zodat het OS in je topic titel staat cfr. de Windows Operating Systems Policy, probeer hier zelf ook te letten 
Verder lijkt het idd er op dat je een andere GINA geinstalleerd hebt (misschien iets gedaan met fingerprinting of smartcard login dingetjes ofzo?)
Verder lijkt het idd er op dat je een andere GINA geinstalleerd hebt (misschien iets gedaan met fingerprinting of smartcard login dingetjes ofzo?)
de volgende keer kun je kijken met programmas
als process explorer www.sysinternals.com
of process viewer www.prcview.com
welk programma welk dll gebruikt
als process explorer www.sysinternals.com
of process viewer www.prcview.com
welk programma welk dll gebruikt
Pagina: 1