Allereerst: prettige kerst!
Mijn probleem:
Ik probeer via een php site verbinding te leggen met een access database op een andere host.
Ik ben al twee dagen aan het uitvogelen wat en waar het precies fout gaat maar ik kom er niet uit.
Ik heb al verschillende scriptjes gebruikt maar toch loop ik constant tegen parse errors aan..
Het vermoeden rijst dat ik ergens iets geheel over het hoofd zie. De access database is trouwens niet beveiligd!
Hieronder de code:
Daar komt deze error op terug:
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in d:\www\mijnsite\www\temp\test1.php on line 4
ZIe ik nu iets gigantisch over het hoofd en stel ik een domme vraag? Wie kan mij helpen op deze zonnige kerstdag
Tx
Mijn probleem:
Ik probeer via een php site verbinding te leggen met een access database op een andere host.
Ik ben al twee dagen aan het uitvogelen wat en waar het precies fout gaat maar ik kom er niet uit.
Ik heb al verschillende scriptjes gebruikt maar toch loop ik constant tegen parse errors aan..
Het vermoeden rijst dat ik ergens iets geheel over het hoofd zie. De access database is trouwens niet beveiligd!
Hieronder de code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <?
php
ADOLoadCode("ado_mssql");
$db = &ADONewConnection("ado_mssql");
print "<h1>Connecting DSN-less $db->databaseType...</h1>";
$myDSN="PROVIDER=MSDASQL;DRIVER={SQL Server};"
. "SERVER=www.zijnsite.com;DATABASE=E:/voetbal/db/ZFB.mdb;UID=;PWD=;" ;
$db->Connect($myDSN);
$rs = $db->Execute("SELECT * FROM Competitie WHERE Klasse = '3B' AND ScoreA is null ORDER BY Datum ASC, Tijd ASC");
$arr = $rs->GetArray();
print_r($arr);
?> |
Daar komt deze error op terug:
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in d:\www\mijnsite\www\temp\test1.php on line 4
ZIe ik nu iets gigantisch over het hoofd en stel ik een domme vraag? Wie kan mij helpen op deze zonnige kerstdag
Tx