Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[SEK700i] I-tech Bluetooth Media Player Headsets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey... ik hoorde dat het mogelijk was, deze aan te schaffen en aan te sluiten via je Sony Ericcson...

its availb. in black and silver..
http://www.expansys.nl/i/b/b117124.jpg (black)

http://www.expansys.nl/i/b/b117126.jpg (silver <l33t!)

nu vroeg ik me af.. heeft iemand er ervaring mee..? zijn ze handig...?
kan je er mini-SD's erin doen?

http://www.expansys.nl/i/b/b106470.jpg (scandisk 1 GB)

dat zou wel handig zijn, maar ik kan nergens op internet vinden, of dat nou mogelijk is..
als iemand me hiermee zou kunnen helpen..

zo niet.. is er een ander bluetooth apparaat, dat wel die mini-SD's (1gb) aan kan, en aansluitbaar is op k700i's ?

thx in advance.. ;)

----
[EDIT]

SE:mp3 expandable.
http://www.expansys.nl/i/b/b104943.jpg

dit werkt 100% voor mp3, maar is ehm... maximaal tot 128 MB via scandisks uitbreidbaar.. ik wil eingelijk 512-1GB ruimte hebben.. en vroeg me af of er zulke scandisks komen...
of komt er een nieuwer apparaat van SE dat mini-SD's aankan?

anybody knows that?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 14:15 ]

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
wow!

Interesse gewekt!

FF bookmarken, want dt vind ik misschien wel boeiend ;) Thnx

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-11 23:32

Metten

ik hou het graag simpel

scandisks :? ik neem aan dat je gewoon SD (Secure Digital) kaarten (al dan niet van de fabrikant sandisk) bedoelt?

Het leuke van SD kaarten is tot zover ik weet juist dat ze hun eigen controller hebben. Dat betekent dat de capaciteit in principe niet begrensd kan worden door het apparaat waar je ze insteekt (iig tot 2GB, de FAT16 limiet). Het is dus niet ondenkbaar dat die onderste wel gewoon met 512/1Gb SD kaartjes werkt.

Overigens bestaat er nog een verschil tussen gewone SD kaarten (zoals afgebeeld op je plaatje) en SD mini kaarten. Die laatste zijn wat kleiner en gaan maar tot 512Mb. Gewone SD kaarten gaan tot 2Gb geloof ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Metten op 26-12-2004 14:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Metten schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:20:
scandisks :? ik neem aan dat je gewoon SD (Secure Digital) kaarten (al dan niet van de fabrikant sandisk) bedoelt?
sorry ik zei het HELEMAAL verkeerd.. de "SE mp3 player" ondersteund "Memory Sticks-Duo"
ofzo en die zijn ongeloofelijk duur... voor 512 MB betaal je 300+ euro.. en het apparaat zelf kost 70 euro..

maar ik vroeg me dan nu weer af, of er een bluetooth apperaat is, die als extra hardisk op je telefoon aangesloten kan worden (om mp3 af te spelen ofcourse..) via bijv. een MMC-card ofzo?

http://www.expansys.nl/i/b/b113875.jpg (1 GB MMC-card, passen vogges mij wel in nokia 6230)

[EDIT]

Bluetooth™ Music Handsfree HBM-30

De draadloze digitale music player
Functionaliteiten

Bluetooth™ draadloze technologie

Speelt MP3 en ATRAC3 audio files
Neemt op van elke standaard audio bron
De muziek gaat in de mute-stand tijdens een gesprek
Bluetooth™ draadloze verbinding met de mobiele telefoon
Ondersteunt Memory Stick® Duo

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 14:59 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:57:
[...]

sorry ik zei het HELEMAAL verkeerd.. de "SE mp3 player" ondersteund "Memory Sticks-Duo"
ofzo en die zijn ongeloofelijk duur... voor 512 MB betaal je 300+ euro.. en het apparaat zelf kost 70 euro..
Echt niet..... ze zijn voor minder dan € 100.00 te verkrijgen. Maar die werken stomweg gewoon niet in de HBM-30 omdat de HBM-30 geen MemoryStick Duo Pro ondersteund. Wat wel nodig is als je meer dan 128MB wil gebruiken.

Een tijdje geleden heb ik nog eens een email gestuurd naar iemand van SonyEricsson met de vraag waarom SonyEricsson dat supervage en irritante limiet stelt. Helaas het ik tot op heden geen antwoord gehad van hem. Het is echt een belemering in hun eigen verkopen. Alle SonyEricsson producten (M.U.V de P910i) ondersteunen geen grotere kaartjes dan 128MB. Belachelijk toch!!!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
groot gelijk heb je!! en die normale heb je in 512 versies, en die zijn best wel 389 euro..

+ dat die mp3 speler nieteens pro aankan.. en weetje.. er moet een andere manier zijn, om desnoods MMC of SD careds (1GB = 100 euro) te gebruiken... dat je viabluetooth, of gwoon via headset uitgang(lijkt me dan ewer minder god mogelijk) het als mp3 kan beluisteren ofzo..

maar zo'n soort apparaat MOET er wel zijn.. voor mijn K700i, hebik 41 shared memory.. kan ik amper qua mp3 iets opzetten... :S echt belachelijk gewoon hoor.. tewrijl die telefoon zoveel meer kan als je alleen al geheugen zou kunnen uitbreiden... (via MMC/SD dan he, IETS goedkoper)

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:53:
groot gelijk heb je!! en die normale heb je in 512 versies, en die zijn best wel 389 euro..
512MB MemoryStick Duo Pro kaartjes zijn voor minder dan € 100 te verkrijgen. Ook de niet Duo versie. Je moet wel even zoeken, maar je kan ze echt voor minder dan € 100 vinden

-

Verwijderd

Topicstarter
Ginz schreef op zondag 26 december 2004 @ 17:32:
[...]

512MB MemoryStick Duo Pro kaartjes zijn voor minder dan € 100 te verkrijgen. Ook de niet Duo versie. Je moet wel even zoeken, maar je kan ze echt voor minder dan € 100 vinden
dan als jij _GEEN_ pro 512 MB versie's kan vinden, onder de 100 euro (liefst 50-60 euro, want zoveel kost SD/MMC 512 ook..) maakt niet uit welk merk... dan vertel het me, dan koop ik et meteeen... :D

[EDIT]
ik heb het onderzocht, en alleen PRO kan 256/512/1 GB zijn..
en als je zo'n PRO nieuw koopt, dan is de prijs voor een 512 MB:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=108164
389 euro..

http://www.expansys.nl/product.asp?code=MSP_1GB [ 1GB ]
800+ euro..

dus please ga niet zomaar dingen gokken... NERGENS vind ik iets anders.. (1e hands)
en dat Magic Gate systeem van die SE-mp3 speler, weet ik niet of het PRO ondersteunt.. kheb e-mail gestuurd naar SE, en hoop na het weekend bericht van ze te krijgen (wat ik betwijfel)..
zodra ik hoor of dat mogelijk is, dan laat ik dat hier weten...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 23:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Okay laatste wat ik heb gezegd was onzin, k was HELEMAAL vergeten pricewatch te checken.. je hebt normale voor 62 eur (2 euro duurder als PRO sticks)

5 Memory Stick Duo 512MB (Sandisk) € 62,- 26-12
edit:

http://www.tweakers.net/pricewatch/73901 link voor de Sandisk

en het apparaat wat je ermee kan gebruiken is:
Bluetooth™ Music Handsfree HBM-30

ik heb bij pricewatch alleen geen prijs gevonden maar bij expansys is hij te koop voor 63 eur..
(zonder verzend kosten)

http://www.expansys.nl/product.asp?code=HBM-30

dus je zou 125 euro ongeveer kwijt zijn, voor een mp3 speler met 512 MB (als je k700i/500i/T610/T630 in bezit heb) die je dus via bluetooth kan gebruiken, vin ik zelf nog redelijk goedkoop... alleen ik wacht wel even met kopen, want misschien komt er binnekort nieuwere speler uit die PRO Sticks of ULTRA sticks (1 gB+ veeéééééeeel sneller, ultra dan) aankan...
ik zal daar dan info over geven...

peace out

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 00:00 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Aangezien de HBM-30 geen Pro ondersteund, en alle kaartjes hoger dan 128MB MemoryStick Duo Pro zijn. Is het niet mogelijk om de fantastisch HBM-30 met meer dan 128MB kaartjes te laten spelen...

Oftewel: Een pracht apparaat die niet meer dan 128MB kan lezen :?

-

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:06

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik denk dat ik hem ga aanschaffen, want je kunt ook nog een andere (analoge) bron aansluiten, zoals een dongle met radio en meer geheugen erin.
Dat ie meteen een BT headset is en de muziek mute bij een oproep vind ik erg handig :*) Bovendien kun je je eigen koptelefoon aansluiten, in het apparaatje zelf zit de microfoon.
Let wel op dat er standaard geen batterijlader bij zit, je moet de AAA cel dus in een aparte lader opladen.
Mp3's speelt ie tot max 192kbit af, dus niet al je mp3's zullen er mee werken :/
Omdat ie kan opnemen is het ook nog een memorecorder :7
[edit] In diverse reviews blijkt de HBM-30 een batterijvreter te zijn, met name wanneer je hem inschakelt en de MS er in zit.
Doe je de MS na inschakelen erin, dan gaat het al beter.
Een externe voedingsaansluiting zit er niet op, dus je moet elke dag de batterij eruit vissen en opladen, niet erg handig vind ik :X
Ik geef mezelf dus nog wat bedenktijd, er zijn meer van dit soort combi's op de markt :Y)

[ Voor 31% gewijzigd door Speedy-Andre op 27-12-2004 18:59 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:06

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het I-tech apparaatje is zelf geen mediaplayer maar primair een BT headset, je kunt er wel een spelertje op aansluiten, of dat een MD, CDwalkman, of iets anders is maakt niet uit, als er maar een analoge output (hoofdtel.aansluiting) op zit.
Met een toontje hoor je tijdens het muziek luisteren of je een oproep ontvangt en dan moet je zelf omschakelen, tenzij hij als headset in gebruik was natuurlijk.
Leuk idee zo'n ding, maar het wordt wel een draden-bende :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

Topicstarter
joh? als je 1 apparaat heb die gwoon SD/MMC/MS-DUO PRO/Ultra shit aankan ,dan kan je gwn tot 2GB aan opslag in de mediaplyer doen, jammergenoeg dat SE zuigt.. :/

serieus echt frox hoor
Pagina: 1