Ik heb een problem met het bovengenoemde spel, eerst even wat specs:
P4 3.0 Ghz
2 x 512 mb pc 3200
XFX geforce 6800 LE
Asus P4P800 865PE
380 watt antec truepower
Windows Xp Home Edition SP2
Alleen de videokaart overclocked, maar dat lijkt me het probleem niet.
Mijn probleem is dat ik nfsu niet kan installeren, ik doe cd 1 in de cd speler, en dan gaat hij de setup uitvoeren. Als ik de cd key invoer gaat hij installeren maar bij de 5-6% geeft hij een error aan, daar staat: ''er is een probleem opgetreden tijdens het oversturen van bestand D:\Tracks\STREAML1RA.BUM vanaf de speler''. ''Wil je het betand opnieuw proberen te kopieren of de installatie annuleren''. Dan doe ik opnieuw en hij blijft de error aangeven om de 1-2 %. Ik blijf op opnieuw klikker totdat hij bij 100% is. Maar hij heeft dan nog niks geinstalleerd van de 1e cd. Dus ik krijg cd 1 niet uitgepakt, ik heb het een aantal keren geprobeerd, maar er worden geen bestanden uitgepakt ook niet als ik op annuleren klik. wat is de oorzaak hiervan, ik heb hem wel is vaker erop gezet, en deed hij het wel.
Wat heb ik geprobeerd:
-De bestanden handmatig van de cd gekopierd, en geeft dezelfde error
-De cd schoon gemaakt en nog een aantal keren geprobeerd
-Op google gezocht, en op GoT
-In een andere cd speler geprobeerd, zelfde error
-Op de EA site gezocht naar soortgelijke forums
Iemand een idee waarom ik hem er niet opkrijg?
P4 3.0 Ghz
2 x 512 mb pc 3200
XFX geforce 6800 LE
Asus P4P800 865PE
380 watt antec truepower
Windows Xp Home Edition SP2
Alleen de videokaart overclocked, maar dat lijkt me het probleem niet.
Mijn probleem is dat ik nfsu niet kan installeren, ik doe cd 1 in de cd speler, en dan gaat hij de setup uitvoeren. Als ik de cd key invoer gaat hij installeren maar bij de 5-6% geeft hij een error aan, daar staat: ''er is een probleem opgetreden tijdens het oversturen van bestand D:\Tracks\STREAML1RA.BUM vanaf de speler''. ''Wil je het betand opnieuw proberen te kopieren of de installatie annuleren''. Dan doe ik opnieuw en hij blijft de error aangeven om de 1-2 %. Ik blijf op opnieuw klikker totdat hij bij 100% is. Maar hij heeft dan nog niks geinstalleerd van de 1e cd. Dus ik krijg cd 1 niet uitgepakt, ik heb het een aantal keren geprobeerd, maar er worden geen bestanden uitgepakt ook niet als ik op annuleren klik. wat is de oorzaak hiervan, ik heb hem wel is vaker erop gezet, en deed hij het wel.
Wat heb ik geprobeerd:
-De bestanden handmatig van de cd gekopierd, en geeft dezelfde error
-De cd schoon gemaakt en nog een aantal keren geprobeerd
-Op google gezocht, en op GoT
-In een andere cd speler geprobeerd, zelfde error
-Op de EA site gezocht naar soortgelijke forums
Iemand een idee waarom ik hem er niet opkrijg?