There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
GoT is geen gooi-maar-over-de-muur-helpdesk
Als je aan geheugen denkt: wat zijn de resultaten van de tests? Als je aan DLL's denkt: welke DLL's mis je dan (check depends.exe). Windows probleem: welke Windows versie heb je eigenlijk, welk patchlevel en wat zegt je event log? [google=dvdws.exe] geeft al veel tips. Wat heb je geprobeerd, wat lukt niet?
Overigens zie ik nu [rml][ XP] Programma hangt met memory eror bij afspelen avi[/rml] - zeer relevante info lijkt me, gezien de overeenkomsten. Zie ook de opmerkingen daar.
Start ajb - als het nog nodig is na zelf zoeken, testen & proberen - een nieuw topic die wat meer overeenkomt met
SA Policy en FAQ Forumgedrag, zodat we beter kunnen helpen. Type dan ook even de relevante delen van de foutmelding uit (dus evt zonder de precieze instructielocatie), die heb je toch al in google ingetypt dus copypaste is zo gedaan en het is nogal lullig dat je verwacht dat mensen die je willen helpen dit ook zelf moeten doen
Dus succes & evt tot zo.
Als je aan geheugen denkt: wat zijn de resultaten van de tests? Als je aan DLL's denkt: welke DLL's mis je dan (check depends.exe). Windows probleem: welke Windows versie heb je eigenlijk, welk patchlevel en wat zegt je event log? [google=dvdws.exe] geeft al veel tips. Wat heb je geprobeerd, wat lukt niet?
Overigens zie ik nu [rml][ XP] Programma hangt met memory eror bij afspelen avi[/rml] - zeer relevante info lijkt me, gezien de overeenkomsten. Zie ook de opmerkingen daar.
Start ajb - als het nog nodig is na zelf zoeken, testen & proberen - een nieuw topic die wat meer overeenkomt met
Dus succes & evt tot zo.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()