Toon posts:

slotjes

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom doen jullie geen slotjes op alle topics die opgelost zijn (muv de grote... topic, of post hier je.... topic) Al die kleinere topics zijn in no time opgelost, dus waarom geen slotje?

het logische antwoord zou hierop zijn: zodat men nog kan reageren als je dezelfde vraag hebt. Maar als je reageert op een dergelijk topic wat 0.5 jaar oud is, dan zeggen de modjes: geen ouwe }:O uit de sloot halen --> slotje met de mededeling dat ze zelf maar een nieuw topic moeten aanmaken.

just a question...

ow ja, en voor dat de grappige modjes mij voor zijn: het is erg grappig als je zegt: ja, dat zit zo zo en zo, dus deze vraag is opgelost en er kan dus een slotje op volgens jou --> slotje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
mee eens! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Omdat iemand misschien een toevoeging kan hebben :)
Of dat een oplossing op de lange termijn toch niet blijkt te helpen, etc.

(En omdat het meer werk is O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het wordt gedeeltelijk gebruikt als een soort van selectie tussen 'goede' topics, en 'slechte' topics. De goede topics blijven open, de slechte topics gaan dicht :)

Handig bij het zoeken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan zou er eigenlijk een tussenoplossing moeten zijn, want al ik op een open topic klik, dan zie ik niet dat het probleem afgerond is ja of nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Probleem is dat een topicstarter vaak niet meer in zijn oude topic terugkomt en je dus niet weet wat nu precies de oplossing was. Dergelijke ideeen zijn al vaker geopperd: om bijvoorbeeld aan te kunnen vinken wat de goede oplossing was. Dat is echter vaak op niets uitgelopen, je kunt die topics nog wel vinden in LA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Een paar redenen:
• Iemand die zoekt naar een bepaalde vraag, kan aan de slotjes al een beetje afleiden welke topics nergens over gingen. Als alle oude topics op slot gaan dan gaat dat niet meer.
• Als iemand een zeer relevante toevoeging heeft of een identiek probleem heeft, dan is het kicken met een duidelijke, uitgebreide post wel degelijk gewoon toegestaan. Zo'n post moet dan wel veel elementen hebben die we in een normale topicstart ook verwachten. Even 'weet iemand dit toevallig?!!' reply'en is dus niet de bedoeling. Ook is het niet echt slim om te reageren op een post uit 1999 met de reactie: "Heb je XPSP2 al geprobeerd?!" Maar again, kicken met een hele goede reden mag dus best.
• Mods kunnen aan het aantal slotjes in iemand's posthistory nu redelijk snel zien of bijsturing nodig is. Dat kan ook niet meer als alle topics op slot gaan.
• En het is idd overdreven veel werk :P

[ Voor 13% gewijzigd door intoxicated op 26-12-2004 13:27 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
me eens :*)