Hallo, ik heb een film gedownload, en die is verpakt in 45 .rar bestanden van 50 mB groot (nnn.part01.rar, nnn.part02.rar etc.). Als ik wil uitpakken (met Winrar 3.2) dan gaat het mis: hij wil alles naar een nnn.IMG bestand schrijven. Met het uitpakken van het eerste .rar bestand wordt dat .IMG bestand gemaakt, bij de volgende komt de melding "nnn.IMG bestaat al, overschrijven?" of iets dergelijks. Ik wil dat hij gaat toevoegen, i.p.v. telkens opnieuw hetzelfde .IMG bestand opnieuw aan te maken (waar dan natuurlijk niet alles in staat). Ik hoop dat het probleem een beetje duidelijk is.
De files zijn niet corrupted (er zit een .sfv bestand bij, controle met bijv. Quickpar levert geen problemen op).
Heeft iemand ajb een oplossing?
Bij voorbaat dank.
Amsterveer
PS Voordat iemand zegt: eerst zoeken in oude posts: heb ik gedaan, ik kon dit probleem niet vinden!
De files zijn niet corrupted (er zit een .sfv bestand bij, controle met bijv. Quickpar levert geen problemen op).
Heeft iemand ajb een oplossing?
Bij voorbaat dank.
PS Voordat iemand zegt: eerst zoeken in oude posts: heb ik gedaan, ik kon dit probleem niet vinden!