Toon posts:

45 .RAR files, één IMG bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een film gedownload, en die is verpakt in 45 .rar bestanden van 50 mB groot (nnn.part01.rar, nnn.part02.rar etc.). Als ik wil uitpakken (met Winrar 3.2) dan gaat het mis: hij wil alles naar een nnn.IMG bestand schrijven. Met het uitpakken van het eerste .rar bestand wordt dat .IMG bestand gemaakt, bij de volgende komt de melding "nnn.IMG bestaat al, overschrijven?" of iets dergelijks. Ik wil dat hij gaat toevoegen, i.p.v. telkens opnieuw hetzelfde .IMG bestand opnieuw aan te maken (waar dan natuurlijk niet alles in staat). Ik hoop dat het probleem een beetje duidelijk is.
De files zijn niet corrupted (er zit een .sfv bestand bij, controle met bijv. Quickpar levert geen problemen op).
Heeft iemand ajb een oplossing?

Bij voorbaat dank.
:? Amsterveer

PS Voordat iemand zegt: eerst zoeken in oude posts: heb ik gedaan, ik kon dit probleem niet vinden!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Alleen de .rar file (of part1) uitpakken, de rest gaat dan vanzelf :)

[ Voor 9% gewijzigd door RAJH op 26-12-2004 12:11 ]

Verwijderd

Wat pak je uit? Doe eens rechterklik op alleen het eerste bestand en doe dan extract here

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Inderdaad alleen de part1 of de .rar file uitpakken en de extractor zou de andere delen automatisch moeten oppikken. Dit lijkt me ook niet zo verschrikkelijk moeilijk te vinden eigenlijk :) Mocht het niet werken is je download waarschijnlijk corrupt.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-08 22:38
Selecteer alle bestanden in verkenner en dan rechtsklikken, daar staat, als je winrar hebt laten integreren, uitpakken. Probeer een van die opties, die werken bij mij. Via Winrar zelf lukt het mij ook zelden.

pepernooot

Verwijderd

Spider's manier is de goeie, je hoeft in principe alleen maar de eerste uit te pakken, en gaat de rest er vanzelf achteraan. Spanned rar/zip files werken allemaal zo (tenminste, ik heb het nog niet op een andere manier gezien).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm.. had ik dit topic nog niet gesloten? :+

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.