Hallo allemaal, fijne Kerstdagen gehad?
mijn probleem is het volgende: mijn pc gaat telkens rebooten als ik ergens mee bezig ben.
Ik wilde mijn geheugen gaan testen maar ik heb geen floppy drive. Er mist een pinnetje waar je de ide kabel op het moederbord in stopt.
Nu heb ik al geprobeerd met een virtuele schijf een boot floppy te maken en dit met Nero te branden. Zowel als ik aangeef in Nero bootable of datadisk krijg ik niet "Docmem.exe" te zien als de pc herstart. Ik heb (natuurlijk) in mijn Bios de start volgorde gewijzigd en hij boot ook). Wel als ik de cd met mijn verkenner open.
Docmen 2_2B en Docmen 2.0 heb ik geprobeerd.
Het gebeurt met oa UT2004, NFSU2, Larry Magna Cum Laude en nu ook met Asklaver (dit is een klaverjas spelletje en is niet hoogstaand qua video performance) Dus ik denk dat het niet mijn vid kaart is.
Ook met branden van DVD's blijft ie hangen.
Met internetten, Office pakketten etc. blijft de pc gewoon draaien.
Wie weet hoe ik toch mijn geheugen kan testen of waar het aan kan liggen?
Of zal mijn Windows XP met SP2 beschadigd kunnen zijn?
MSI K7N2 Delta Nvidia nForce 2
AMD Athlon XP 2400
512 MB DDR 3200
Oh ja ik heb net het vinkje uitgezet dat ie niet meer mag rebooten.
mijn probleem is het volgende: mijn pc gaat telkens rebooten als ik ergens mee bezig ben.
Ik wilde mijn geheugen gaan testen maar ik heb geen floppy drive. Er mist een pinnetje waar je de ide kabel op het moederbord in stopt.
Nu heb ik al geprobeerd met een virtuele schijf een boot floppy te maken en dit met Nero te branden. Zowel als ik aangeef in Nero bootable of datadisk krijg ik niet "Docmem.exe" te zien als de pc herstart. Ik heb (natuurlijk) in mijn Bios de start volgorde gewijzigd en hij boot ook). Wel als ik de cd met mijn verkenner open.
Docmen 2_2B en Docmen 2.0 heb ik geprobeerd.
Het gebeurt met oa UT2004, NFSU2, Larry Magna Cum Laude en nu ook met Asklaver (dit is een klaverjas spelletje en is niet hoogstaand qua video performance) Dus ik denk dat het niet mijn vid kaart is.
Ook met branden van DVD's blijft ie hangen.
Met internetten, Office pakketten etc. blijft de pc gewoon draaien.
Wie weet hoe ik toch mijn geheugen kan testen of waar het aan kan liggen?
Of zal mijn Windows XP met SP2 beschadigd kunnen zijn?
MSI K7N2 Delta Nvidia nForce 2
AMD Athlon XP 2400
512 MB DDR 3200
Oh ja ik heb net het vinkje uitgezet dat ie niet meer mag rebooten.