Al het geluid behalve bsplayer uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:19
Ik zit hier met het volgende probleem:

Ik heb een computer die via een (draadloze) verbinding is gekoppeld aan de tv om film/muziek af te spelen.
De tv staat hier ingesteld al 2e beeldscherm en de audio is ook doorgeschakeld.
Nu heb ik echter het probleem dat mijn broertjes ondertussen op de computer willen.
Hierdoor hoor ik ook het geluid van de spelletjes die ze spelen. :(

Weet iemand dus een manier om al het geluid op de pc uit te schakelen, behalve het geluid van BSplayer (waarmee ik m'n films afspeel)

Alvast bedankt

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:42

HeepH

Dope Rapper

het geluid in die spelletjes zelf uitzetten ? :*)

http://specs.tweak.to/16495

• jappas
heb ik al geprobeerd, zijn van die rare flash spelletjes. :(

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Iets met een prefered audio device instellen in je audio setup via je control panel? Alles naar bijvoorbeeld koptelefoon behalve BSplayer?

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• jappas
Ik heb dit nu geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. de tv die op de koptelefoon uitgang is aangesloten neemt nl. al het geluid over van de boxen (ook bij een koptelefoon hoor) hier door gaat al het geluid naar de tv omdat die dan als luidspreker fungeert. en ik kan dus ook niet wat enasnl zegt doen omdat dit via 1 kanaal gaat.

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Probeer ergens een oud geluidskaartje vandaan te trekken, schakel deze is als primair (in windows zelf) en stel de andere in bij bsplayer.... zo doe ik het althans, werkt perfect. (AC97 onboard voor headset, Creative 5.1 voor speakers) makkelijker te scheiden dan wanneer je het software matig moet gaan doen.
Pagina: 1