Hardware winkel in Zuid Limburg gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:19

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een redelijk goedkope hardware winkel in Zuid Limburg die onder meer SO-Dimmetjes verkopen. Het liefst blijf ik binnen de Nederlandse grens, aangezien mijn Duits ehm....... bijzonder slecht is, alsmede het in de toekomst handig is in het eventuele geval dat in het geheugen terug moet sturen.

Wie kan mij aan adresjes helpen?

Hier kon uw advertentie staan

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:45

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

de regenboog: is lang niet op alle punten goedkoop maar wel relaxed

overigens hebben ze ook gewoon vobissen en dynabyte en paradigit *insert alle andere standaardwinkels* daar hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door powerflux op 26-12-2004 11:01 ]

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

De regenboog en mycom in maastricht, de regenboog in Heerlen, diverse winkels in Geleen.

Kijk eens in de gouden gids :)

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-02 13:51
En als je toch in zuid limburg bent, kun je maybe een uitstapje maken naar Duitsland (Aachen).
Heb je 2 jaar garantie en mooie prijzen.

http://blog.bjornhouben.com

Verwijderd

Volgens mij krijgen winkels vlak over de grens zo vaak met Nederlanders te maken dat slecht Duits niet zo'n ramp is. En een SO-Dimmetje heet daar echt niet anders hoor.

Verwijderd

Als je iets verder wilt rijden kun je eens bij Snogard langsgaan. Ze zitten langs de autobaan richting Koln.

• Pink Panther
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-11-2025
Zoals Punisher007 reeds schreef, zou ik toch eens even in Vaals de grens overgaan en even naar de 'sillicon valley' van Aken gaan, te weten Boxgraben. Dit is de buitenring van Aken waar diverse winkels liggen zoals Bora.

Loont de moeite......

Stukken goedkoper dan de Regenboog en voor wat betreft spraak, als je toevallig ook nog een beetje dialect spreekt (limburgs dialect wel te verstaan), dan is de spraak niet echt een probleem.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:27

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De regenboog (zoals gezegd), maar zelf ga ik liever naar pc-center in Gulpen: daar weten ze waar ze het over hebben, en de prijzen vallen mee.
http://www.pc-center.nl/

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-02 21:08
Pink Panther schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:06:
Zoals Punisher007 reeds schreef, zou ik toch eens even in Vaals de grens overgaan en even naar de 'sillicon valley' van Aken gaan, te weten Boxgraben. Dit is de buitenring van Aken waar diverse winkels liggen zoals Bora.

Loont de moeite......

Stukken goedkoper dan de Regenboog en voor wat betreft spraak, als je toevallig ook nog een beetje dialect spreekt (limburgs dialect wel te verstaan), dan is de spraak niet echt een probleem.
Beter nog, in winkels zoals Bora en PCC werken zelfs Nederlanders! Geen enkele reden dus om daar niet eens te gaan kijken. En anders kan je je altijd behelpen met wat Engels.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Bij zowel Bora-computer als Snogard kom ik wel eens.
Verder zit in Kerkrade nog CPC, staan ook wel eens op beurzen, verder heb ik daar geen ervaring mee.

[ Voor 35% gewijzigd door Henk007 op 26-12-2004 11:40 ]

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-02 14:29
powerflux schreef op zondag 26 december 2004 @ 10:51:
de regenboog: is lang niet op alle punten goedkoop maar wel relaxed
de regenboog is leuk als je weet wat je wil hebben want het personeel snapt er helemaal niks van..

Verwijderd

Pricewatch: SO-DIMM
Shopsurvey: Heerlen
Shopsurvey: Geleen
Shopsurvey: Maastricht
Shopsurvey: Kerkrade
Shopsurvey: Aken

Kortom, éérst even zelf kijken alvorens naar new-topic te rennen. Zie ook de huisregels voor wat wij verwachten op het forum :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.