Chinese Tloll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Deze reactie in het nieuwsitem over de chinese kerstgroet staat als troll in het rijtje ergens onderaan te bungelen. Het nieuwsitem lijkt verder vrij redelijk gemodereerd. En dat is heel wat voor zo'n beladen nieuwsje in het kerstweekend. Maar controle lijkt nuttig ;).

Maar om terug te komen op bovengenoemde reactie. Hij is heerlijk paaranoïde als je het mij vraagt, maar is dat nou een troll. Je kunt het ook zien als een mogelijkheid.

* KeX vind hem uit dat oogpunt juist wel interessant.

Ik had aan die "mogelijkheid" niet gedacht. ;)

Overigens maakt het brengen van deze reactie als een feit hem wel eens stuk trolleriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Het is een beetje paranoide, je moet wel erg door hebben zitten denken om op die samenzweringstheorie te komen. Gezien de toon van de reactie, die totaal niet expliciet is, zou ik dit niet als troll beschouwen. Echter, de toegevoegde waarde van samenzweringstheorieen is in mijn ogen vaak nihil. Ik ben er dan ook voor deze reactie op +1 te laten staan :)

Om even terug te komen op die troll: op het moment dat je dit als troll gaat beschouwen ben je in mijn ogen met verkeerde politieke censuur (a la Animal Farm, de meesten van jullie zullen het verhaal dat Orwell geen uitgever kon vinden wel kennen) bezig. Er moet ook mogelijkheid zijn om dit soort reacties te plaatsen als ze het verder niet te bont maken vind ik.