Toon posts:

MP3 en/of WAV files uit elkaar halen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma waarmee je mp3 en wav uit elkaar kan slopen.

Dus dat je je mp3 hebt en er stukjes zo eruit kan halen en dat weer gewoon opslaan als wav files ofzo!

Ik had vroeger een programma, maar ik ken de naam niet meer en ik weet geen enkele andere programma en google geeft meer onzin erover waar ik dus niet moet zijn! :P

Kent iemand misschien een programma die dat kan?

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
mp3directcut, musicutter ?

Dit zijn de enige mij bekende tooltjes die een mp3 kunnen splitten zonder te decoderen en vervolgens weer te encoden, met alle nadelige gevolgen voor de kwaliteit.
Verder kan iedere audio editor tegenwordig mp3 inlezen, bewerken en weer opslaan. Recoding dus. Een gratis opensource voorbeeld is audacity.

[ Voor 82% gewijzigd door Henk007 op 26-12-2004 01:54 ]

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 16:08
met iets als CoolEdit of Goldwave kan je toch gewoon wav/mp3 bewerken, knippen en opslaan?

ik denk dat je zoiets bedoelt?

* Chillz gebruikt Goldwave
en uit de omschrijving die jij geeft, zou ik dan een selectie daarin maken van het stuk dat ik wil hebben en kiezen voor "Save Selection As..."
lijkt me

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Topicstarter
Die ken ik maar die is te onduidelijk joh en de selectie is verrot ervan.

Nauwkeurig ken ik er niet mee werken.

Maar thnx :)

Verwijderd

Topicstarter
Chillz schreef op zondag 26 december 2004 @ 01:46:
met iets als CoolEdit of Goldwave kan je toch gewoon wav/mp3 bewerken, knippen en opslaan?

en uit de omschrijving die jij geeft, zou ik dan een selectie daarin maken van het stuk dat ik wil hebben en kiezen voor "Save Selection As..."
lijkt me
Mhzzz eens checken :)

Thnx

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

SoundForge?

Verwijderd

Topicstarter
Chillz schreef op zondag 26 december 2004 @ 01:46:

lijkt me
Thnx goldwave deed het hem juist.
:*)
Pagina: 1