PAL of NTSC

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• julio6230
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-01-2022
hoe weet ik of ik een PAL of NTSC dvd heb? moet ik namelijk aangeven bij Gordion Knot.. en 'mislukt alles' als ik de verkeerde zou kiezen?

no

Verwijderd

is er een modje online? :'(
maak aub geen 2 topic's aan, en verricht zelf eens wat zoekwerk

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:14

The Third Man

The Third Jellyfish

@Dylan18:
Daar is dit voor uitgevonden: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

@julio6230
Zie je andere topic...

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:42:
is er een modje online? :'(
maak aub geen 2 topic's aan, en verricht zelf eens wat zoekwerk
offtopic:
Jij gaat een vraag over koetjes neerzetten in je vraag over de schapen? 8)7

Je kan aan het aantal FPS zien, of het een PAL of NTSC versie is...
Ik weet het niet zeker, maar dacht altijd dat PAL om en nabij de 24 - 25 FPS zit...
En NTSC aan de 29,XX FPS...

Hoe je aan het aantal FPS kan komen... Dat kan je denk ik wel met WinAMP of een speciaal analysator tooltje of zo...

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 26-12-2004 00:53 ]

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:14

The Third Man

The Third Jellyfish

GJ-tje schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:49:
[...]
offtopic:
Jij gaat een vraag over koetjes neerzetten in je vraag over de schapen? 8)7

Je kan aan het aantal FPS zien, of het een PAL of NTSC versie is...
Ik weet het niet zeker, maar dacht altijd dat PAL om en nabij de 24 - 25 FPS zit...
En NTSC aan de 29,XX FPS...

Hoe je aan het aantal FPS kan komen... Dat kan je denk ik wel met WinAMP of een speciaal analysator tooltje of zo...
PAL = 25 fps, NTSC = 29,97 óf 23,97 (=telecine). Overigens is fps geen officiële indicatie, dat is namelijk de vermelding in het IFO tabel op de DVD, dat wordt namelijk door de DVD-speler gelezen en vervolgens gevolgd. Als jij een netjes 29,97 fps NTSC clipje combineerd met een IFO waar 'PAL' in staat werkt het nog niet...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

julio6230,

Je loopt hier nog niet zo heel lang rond, dus nog even welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT soms meer regels dan users lijkt het wel, maar toch zijn er een heleboel regeltjes die wel belangrijk zijn.

Ik pak de belangrijkste er even uit:
  • Probeer eerst zelf je probleem op te lossn. Zoek eens rond met Google en met de GoT search. Kom je er daar niet mee uit, neem dan in je topic op wat je zelf al geprobeerd hebt en zelf al gedaan hebt. Waar heb je bv al op gezocht. Neem dat mee in je topic start :)
  • Kies een goede en heldere topic titel die je probleem omschrijft. "Pal of NTSC" omschrijft je probleem natuurlijk helemaal niet. Let er bij op dat je topic titel het uithangbord van je topic is als het ware. Zorg er dus voor dat het er netjes uit ziet :)
  • Geef in je topic start een zo helder mogelijke en duidelijke omschrijving van je probleem of vraag. Vergeet hierbij niet op te nemen wat je zelf al geprobeerd hebt.
Omdat je - zoals je zelf ook ziet - eigenlijk aan geen enkele van deze eisen voldoet, ga ik je topic sluiten.

Open gerust een nieuw topic wat wel aan deze eisen voldoet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.