Nu ik m'n waterkoelingsetje zo goed als af heb merk ik dat m'n voedingsfan ook erg veel lawaai maakt. Nogal irritant veel lawaai zelfs. Bij informatique hebben ze silent systems voedingen (van deze site geloof ik: http://www.silentpc.nl/ ) en die moeten heel erg stil zijn. Heeft iemand wel eens zo'n voeding gezien/gehoord? (dat laatst hoop ik niet, dat eerste wel..)
oh ja..enermax is voor mij niet echt meer een keuze na het verhaaltje op www.overclockers.com...en ik heb trouwens ook niet zo erg veel watts nodig, gewoon een stille en redelijk goede voeding.
misschien andere merken die goed zijn? (ik moet ook altijd nog eens achter delta voedingen aan..die moeten erg goed en stil zijn ook)
oh ja..enermax is voor mij niet echt meer een keuze na het verhaaltje op www.overclockers.com...en ik heb trouwens ook niet zo erg veel watts nodig, gewoon een stille en redelijk goede voeding.
misschien andere merken die goed zijn? (ik moet ook altijd nog eens achter delta voedingen aan..die moeten erg goed en stil zijn ook)