[LAN] Counter-strike, hoge ping

Pagina: 1
Acties:

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:39
Voor 2 maand geleden ofzo had ik op een lan-party mijn machine in zijn "idle-time" als cs-server runnen. Er was op die lan een 100/100mbit connectie. Maar vreemd genoeg had iedereen op mijn cs-server een ping van ~50, dat is dus een gewone internet ping!?!
Ik had op die momenten geen downloads of uploads draaien, behalve de cs-server natuurlijk :) .

Laat het nu zo zijn dat ik maandag a.s. een lan heb, nu wil ik daar graag een servertje laten draaien, maar ik wil dat dus met zo'n laag mogelijke ping voor de mensen daarop hebben. Ik dacht dat ik mischien niet de goede settings gebruik, want de enige settings voor de ping die ik ken zijn: rate, cl_cmdrate, cl_updaterate(?). Weet iemand van jullie mischien een goede setting om een server naar behoren te laten werken?

Mijn pc-specs:

AMD athlon 2500+
1gb pc2700 (2x512 in dual channel)
abit nf7-s

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
Laat hem dan ook niet in z'n idle time serven ;). Of hebben we het hier niet over een dedicated server? Als je een dedicated server gebruikt kun je wat proberen aan te klooien met HLbooster maar dat gaat sowieso mer cpu tijd kosten.

tvw

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:39
dedicated server idd, alle tips zijn welkom, met hlbooster zal ik is bezig gaan ! kan voorlopig nog niks testen, want zit nog niet op de lan :p