Toon posts:

Waar haal ik (goedkoop) zilverlak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al wat topics doorgespit, maar de meeste zijn wat verouderd. Op de conrad site kan ik het niet vinden. In de pricewatch ook niet. (gezocht op: geleidingszilver, condutive silver, zilverlak en nog wat)

Iemand enig idee waar ik het kan kopen? Het is voor het unlocken van mn proc. Dus moet niet meer dan 10 euro gaan kosten.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

zilverlijm, ff kijken bij de eerste de beste goed gesorteerde bouwmarkt in de buurt :Y)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Ik heb het een hele tijd geleden gekocht bij kruitbosch en de weerd hier in Deventer, maar ik denk dat je voor 10 euro nergens terecht kan...
Potje van 3 gram kostte mij 22 euri :S

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-02 18:23
Voor 10 euro word het idd moeilijk... Ik weet iig dat het in het Bison-assortiment zit en dus bij elke Bison-dealer (lees: elke zichzelf respecterende bouwmarkt) verkrijgbaar is...

Zoals al eerder gezegd word 10 euro moeilijk, het blijft een product wat voor een groot deel uit zilver bestaat, en dus prijzig is...

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 09:41

MRic3

Of praat ik weer poep?

probeer de lokale electroboer... zilver lijm geleidt ook..
enne grafiet (een HB potlood) geleid ook, heeft het lang bij mij vol gehouden...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-02 15:10

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb een keer zo'n potje gekocht bij het Radiocentrum voor 3 euro :Y) (was vast vergissing geweest maar cker relaxed :) )

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-02 16:10

Syzzer

Prutser

Ik heb mijn zilververf van de elektronicaboer om de hoek gehaald, was geloof ik iets van 12 e. Anders zou je op zoek kunnen gaan naar 'Bison elektro', maar dat is over het algemeen we vrij duur. (Denk aan 25e voor een spuitje/tube/weetikveelhoedatspulverpaktis)

Verwijderd

Probeer het eens bij een autoonderdelenzaak,die verkoopt namelijk ook dat spul om je achteruitverwarming te repareren,heb ik zelf ook gebruikt om een Duron te unlocken,koste geloof ik 7€.

Verwijderd

Ik heb mijne gekocht voor €5,- bij http://www.stuutenbruin.com/ in den haag en die versturen dacht ik ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de tips. Ik ga morgen even wat winkels bellen. Als ik een gunstige winkel vind zal ik dat nog wel even melden.

Verwijderd

KOK onderdelen Leiden.....als je nou eerst eens even roept waar joe huis woont.... :Y)

http://www.kokonderdelen.com/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 17:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na zon 10 winkels te bellen het goedje(3gram) voor 6 euro bij de lokale elektroboer gevonden. Voor de geintereseerde: Tessatronic in Hengelo.

Bleek alleen dat mn processor toch niet te unlocken was :(.

Maar goed, is altijd handig wat van dat spul op voorraad te hebben
Pagina: 1