Ik heb hier Windows Server 2003 draaien, met dhcp, dns en routing and remote access. Alles werkte tot ik Kerio ServerFirewall ging installeren. Sindsdien kan ik vanaf mijn pc's (Windows XP) achter deze Windows Server 2003 bak niet meer op het internet, ik kan vanaf deze bakken alleen pingen, tracert uitvoeren, maar kan via IE geen site's openen of via MSN niet online komen. Als ik mijn firewall uitzet kan ik wel gewoon het internet op.
Waarom kan ik vanaf de pc's achter de server wel pingen naar site's van buitenaf, maar ze niet openen?
Me instellingen van me firewall staan goed, ik kan op me server wel gewoon gebruik maken van internet explorer enz.
Iemand een oplossing voor het probleem waarom ik niet via internet explorer sites kan openen, maar via dos wel kan ping / tracert uit kan voeren... ?
Waarom kan ik vanaf de pc's achter de server wel pingen naar site's van buitenaf, maar ze niet openen?
Me instellingen van me firewall staan goed, ik kan op me server wel gewoon gebruik maken van internet explorer enz.
Iemand een oplossing voor het probleem waarom ik niet via internet explorer sites kan openen, maar via dos wel kan ping / tracert uit kan voeren... ?