Toon posts:

internet filmpjes in explorer lopen vast

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Als ik een filmpje op internet wil bekijken, en deze wil laden in explorer zelf maar met win media player knoppen etc dan loopt de explorer vast en komt het 'rapport verzenden naar ms' op het scherm te staan, met In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.....

Wie kan mij helpen om deze fout weg te krijgen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

freaky123,

Ondanks dat je hier al een tijdje rond loopt, voldoet je topic eigenlijk helemaal niet aan de regeltjes zoals we die graag zien op GoT :)

Ik mis in jouw topicstart namelijk een paar dingen die we wel belangrijk vinden:

- Als je een topic opent, zorg dan eerst dat je weet waar het moet staan. Als je enigszins verder had gekeken dan je neus lang is (bv. de forum omschrijving, de Windows Operating Systems Policy, of de Topic Start regeltjes had gelezen), had je gezien dat vragen over IE niet hier thuis horen :)

- Omschrijf je probleem vervolgens met zo veel mogelijk informatie. Laat ons bijvoorbeeld niet gokken naar welke Windows versie je draait, of welke IE. Ook het gokken naar welke Windows Media Player je gebruikt is vaak geen favoriete bezigheid van de GoT bezoeker, dus zorg er voor dat dat ook niet nodig is. Geef ook aan sinds wanneer je dit probleem hebt, en ofdat er nog een of ander patroon in te vinden is :)

- Daarnaast zien we graag dat je zelf probeert je probleem op te lossen - oftewel - neem in je topicstart altijd even op wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Vertel bv. waar je al eens op gezocht hebt en wat je al tegen kwam.

Omdat je topic daar allemaal niet aan voldoet, en je topic ook nog eens in het verkeerde forum staat, ga ik je topic sluiten :)

Open gerust een nieuw topic in Software Algemeen :)

Dit topic is gesloten.