Toon posts:

Re cleaner

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ashvind
Bekijk myReact van AshvindBerichten: 11
Reg. datum: 31 augustus 2004
--------------------------------------------------------------------------------
Moguh,

Welke cleaner erased ook de zoekgeschiedenis van yahoo?
Tot op vandaag heb ik er geen 1 kunnen vinden die daarin in staat was.
Weet iemand een goeie cleaner?

b.v.d

--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op zaterdag 25 december 2004 21:55
Acties:

Door: Spider.007
Moderator SA/WOS
* begint zich te begrijpen
Bekijk myReact van Spider.007Bezoek homepage van Spider.007Berichten: 11.187
Reg. datum: 08 augustus 2001
'De zoekgeschiedenis van Yahoo'; is dat niet gewoon je forms-autoscomplete in Internet Explorer? Misschien als je je vraag wat duidelijker probeert te formuleren dat we dan kunnen begrijpen waar je het precies over hebt; alhoewel ik denk dat je deze vraag met wat nadenkwerk zelf ook wel kunt beantwoorden

Ccleaner bevat een forms-autoscomplete eraser, en die haalt helaas NIET de geschiedenis in de zoekbar van yahoo weg, dus blijft deze topic nog geopend nietwaar?
Tenzij er gewoon gek genoeg geen cleaner bestaat die de zoekbar geschiedenis van yahoo verwijdert , als dat het geval was had u het ook gewoon kunnen vermelden nietwaar?

En als laatst als ik deze vraag met wat nadenkwerk zelf zou kunnen beantwoorden, waarom zou ik dan in hemelsnaam deze topic openen bobby?

Dus tweakers , is er een softwaretool die de zoekbar geschiedenis van yahoo kan verwijderen of kan dit ook handmatig gedaan worden? |:(

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ben je ingelogd bij yahoo? (dus mail bij yahoo)
if yes dan denk ik dat yahoo die dingen zelf bijhoudt.

Als ik mijn mail gelezen heb (en optie 'remember my id on this computer' aangevinkt) zie ik ook 'hi [naam]' staan als ik naar de gewone yahoo search ga, dus er is best wel een kans dat yahoo de zooi zelf bijhoudt en aanvult (dus eigenlijk spywareachtig aan het worden is)

En als het je niet bevalt stap je over op een andere zoekmachine (ik heb altavista ook ingeruild voor google)

[ Voor 16% gewijzigd door Resistor op 25-12-2004 22:50 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 22:27:
Dus tweakers , is er een softwaretool die de zoekbar geschiedenis van yahoo kan verwijderen of kan dit ook handmatig gedaan worden? |:(
offtopic:
Ten eerste: het is heus niet nodig om zo te reageren op een forum. Zeker niet tegen moderators die het forum leefbaar houden voor users - waar jij er ook een van bent.

Ten tweede: "Misschien als je je vraag wat duidelijker probeert te formuleren" <--- het is me nog steeds niet duidelijk wat je nu vraagt. Heb je het nu over www.yahoo.com of niet? Zo wel is het natuurlijk heel simpel op te lossen, afhankelijk van de browser. Een topic openen zonder
• specifiek te zijn over wat nu het probleem is
• even aan te geven wat de situatie is
• aan te geven wat is geprobeerd en wat niet werkt
is niet netjes tegenover de rest van de gebruikers en voor jou net zo belangrijk: helpt je niet op weg naar een oplossing want er valt weinig te antworden zonder te gokken :+
De topictitel zegt ook niets dus het blijft helaas bij gokken wat nu precies de situatie is. (Als je meer info geeft pas ik de topictitel dan ook even aan: kunnen mensen daar al aan zien wat nu de vraag is. Zie ook FAQ Forumgedrag + Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif SA Policy :)

Als ik moet gokken heb je het over een Yahoo Toolbar in Internet Explorer onder Windows. Geen idee welke versies en welk OS. (Al zou dat voor mij persoonlijk niet uitmaken: ik gebruik noch IE noch yahoo.com noch de yahoo toobar, maar voor de mensen met ervaring / kennis ervan scheelt het vast.

Als toolbar en er niets over staat op de hulpsite ervan: kijk waar het in het register wordt weggeschreven (bijv. met regmon: zie de SA FAQ) en schrijf een script of een .reg die deze leeg haalt.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 25-12-2004 23:34 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
lol ok, excusez moi voor de ontbrekende info.
Windows xp professional sp2
Internet explorer 6.0
www.yahoo.com
De zoekbar geschiedenis wissen, heb al verschillende cleaners gebruikt waaronder:
CCleaner
Windows washer + System Cleanup
Beide hadden geen effect.
Maargoed een eigen script maken :9 lol kan dan netzo goed een programmeur worden. :P :r
Andere opties? :Y) :7 :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 00:58 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je bedoelt (dus) dat onthouden wordt wat jij in hebt gevuld achter "Search the Web:" :? Of gaat het (dus) over de toolbar :?

[ Voor 112% gewijzigd door Spider.007 op 26-12-2004 10:18 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zondag 26 december 2004 @ 10:09:
Je bedoelt (dus) dat onthouden wordt wat jij in hebt gevuld achter "Search the Web:" :? Of gaat het (dus) over de toolbar :?
Yahoo.com heeft een zoekmachine.
Een zoekmachine daar typ je in wat je zoekt, en daar heb ik het over!
Ga nu maar bob de bouwer kijken :P

Sjees wat is er met het niveau van tweakers aan de hand? }:O

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 10:18 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Om je toolbar te cleanen (die lijkt te interacteren met de Yahoo zoek-website) moet je even naar de volgende regkey toe browsen:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Yahoo\Companion\SearchHistory

Kijk eens of daar tussen staat wat je zoekt. Zo ja; sluit je IE af en verwijder alle items die je kwijt wilt.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 10:15:
[...]

Yahoo.com heeft een zoekmachine.
Een zoekmachine daar typ je in wat je zoekt, en daar heb ik het over!
Ga nu maar bob de bouwer kijken :P

Sjees wat is er met het niveau van tweakers aan de hand? }:O
Wat je zegt ben je zelf :Y)

Maar door deze reacties van jou, kan ik me best voorstellen dat veel mensen zoiets hebben van zoek het dan zelf maar uit.

[ Voor 15% gewijzigd door punisher007 op 26-12-2004 10:21 ]

http://blog.bjornhouben.com

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zondag 26 december 2004 @ 10:18:
[...]

Om je toolbar te cleanen (die lijkt te interacteren met de Yahoo zoek-website) moet je even naar de volgende regkey toe browsen:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Yahoo\Companion\SearchHistory

Kijk eens of daar tussen staat wat je zoekt. Zo ja; sluit je IE af en verwijder alle items die je kwijt wilt.
Helaas deze key staat er ook niet tussen.. 8)7
Ook niet bij local machine..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 10:29 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 10:29:
[...]

Helaas deze key staat er ook niet tussen.. 8)7
Ook niet bij local machine..
Dan heb je waarschijnlijk dus geen Yahoo Toolbar geinstalleerd; dus gaat het waarschijnlijk om de informatie die je op de website van Yahoo invult (en niet in de zoekbar). Heb je al eens geprobeerd om in IE via Opties > Inhoud > Auto Aanvullen op 'Formulieren wissen' te klikken?

---

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:22:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk dus geen Yahoo Toolbar geinstalleerd; dus gaat het waarschijnlijk om de informatie die je op de website van Yahoo invult (en niet in de zoekbar). Heb je al eens geprobeerd om in IE via Opties > Inhoud > Auto Aanvullen op 'Formulieren wissen' te klikken?
Spider je bent een genie! Het werkt , thnx man! _/-\o_ :Y) 8) :7

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik weet het. Toch valt dat knopje wel onder de noemer 'Basiskennis voordat men zich op GoT registreert'. Dat je iets dergelijks niet weet is dan nog tot daar aan toe als je je correct opstelt naar je mede-forummers. Helaas lees ik uit je posts niet echt datgeen wat wij onder 'correct gedrag' verstaan. Ik wil daarom voorstellen dat je flames, MSN/ICQ/Chat-replies in het vervolg achterwege laat net zoals eventuele scheldwoorden en grapjes die niemand grappig vindt. Daarnaast hoef ik natuurlijk niet te vertellen dat ook dit sticky op jou van toepassing is: Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen? :)

---

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.