Toon posts:

2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag: ik heb een pc, siemens scaleo 900 oid en ik wil daar 2 beeldschermen op aan sluiten, een iiyama 17" crt en een siemens TFT de video kaart zit een "gewone" uitgang, met pinnetjes, en een witte (en een ronde) kan ik die witte gebruiken voor een extra monitor?? met een verloopje ofzo of kan het helemaal niet?

tx

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 22:23:
Ik heb een vraag: ik heb een pc, siemens scaleo 900 oid en ik wil daar 2 beeldschermen op aan sluiten, een iiyama 17" crt en een siemens TFT de video kaart zit een "gewone" uitgang, met pinnetjes, en een witte (en een ronde) kan ik die witte gebruiken voor een extra monitor?? met een verloopje ofzo of kan het helemaal niet?

tx
jah dat kan. je witte is de digitale uitgang en als het goed is heb je er een verlengstuk bij gekregen om hem naar gewoon om te zetten. die ronde is de tv out en dat is om je kaart met de tv te linken. er loopt ook een groot topic over dual monitor opstellingen. heb je dat al zelf opgezocht dan?!

edit: hier het topic. Het dual monitor topic
je had het ff beter hier dan ook in kunnen posten. (8>
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 22:27:
heb me nog maar net op gegeven en kan nog niet alles vinden :+ maar ik heb er d8 ik geen verloop bij gekregen, dit kun je vast kopen neem ik aan? en kun je de link geven van die thread, kan ik daar verdere vragen stellen :*)
bij deze dan :+ en de verloop stukjes kan je gewoon kopen ja! suc6 verder!

[ Voor 32% gewijzigd door DaannO op 25-12-2004 22:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb me nog maar net op gegeven en kan nog niet alles vinden :+ maar ik heb er d8 ik geen verloop bij gekregen, dit kun je vast kopen neem ik aan? en kun je de link geven van die thread, kan ik daar verdere vragen stellen :*)

Verwijderd

ik zie hem niet staan op de site van fujitsu-siemens
weet je welke video kaart erin zit?

Verwijderd

Topicstarter
pff weet t nie precies, het is de pc van me broer, een ati, 256 mb d8 ik, de pc is 2 a 3 maanden oud

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 22:33:
pff weet t nie precies, het is de pc van me broer, een ati, 256 mb d8 ik, de pc is 2 a 3 maanden oud
de verloop stukjes!
Afbeeldingslocatie: http://www.home-hifi.ru:8080/doca/dvi/61.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www4.alternate.nl/prodpic/450x450/v/vkz-14.jpg

jij hebt dus de linker nodig of de rechter bij de onderste! ze zijn het zelfde!

Verwijderd

Topicstarter
ja die moet ik hebben! kan er alleen geen op de site van paradigit vinden, ga wel ff rondzoeken in de stad maandag, zullen maar een paar euro kosten, hardstikke bedankt _/-\o_
Pagina: 1