[Torrents] Bitcomet blijft steken op 99,9%

Pagina: 1
Acties:
  • 830 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 23:22
Zie onderstaand plaatje, de download tot en met 99,9% ging prima, maar hij staat nu al bijna een week zo op die 99,9%. Alsof het iets te maken heeft met het offline gaan van Suprnova :?

Ik heb em al een paar keer herstart, de poorten nog eens gechecked, maar hij wil die laatste 0,01% niet downloaden. Via de search heb ik een paar topics gevonden over dit onderwerp, waarin wordt gezegd of gewoon geduld te hebben (dit raakt na 1 week wel op), of het programma herstarten. (Ook gedaan, geen succes). Helemaal opnieuw downloaden is ook uit den boze, het gaat om meer dan 4 gigabyte aan data.

Iemand suggesties?

[...]
Modbreak:Uitermate behulpzame screenshot alleen staat deze wel vol met warez-sites die we liever niet zien op GoT

[ Voor 13% gewijzigd door Spider.007 op 25-12-2004 20:26 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Foutje, had ik even niet op gelet :/ :)

Zo moet het denk ik goed zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.magical.nl/overig/bitcomet_small.jpg

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je goed kijkt zie je dat je niet met een seed verbonden bent
Dus je bent niet connected met iemand die de film 100% heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132551

Het wel of niet connected zijn met een seed is niet het belangrijkste aangezien er ook genoeg peers kunnen zijn die samen 100% van de film hebben. Maar met zo weinig peers als ik hier zie vrees ik het ergste. Ik weet niet welke files er in de torrent staan, maar misschien heb je geluk en is die 0.01% een readme.txt en niet een deel van de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Wat gebeurt er als je de torrent in een andere client laadt?
Ik neem aan dat je er al meer dan één geprobeerd hebt?

Met de juiste settings en torrent+file in de goede map zou een andere client door moeten gaan waar de ene gebleven is.

[ Voor 92% gewijzigd door Rone op 26-12-2004 02:14 ]

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Is dat de werkelijke weergave van het aantal peers? Want 3 peers is wel erg weinig. Kan wezen dat een van de andere peers nog wel een seed heeft en dat jij dus even moet wachten tot iemand anders die laatste 1% heeft. Anders is het wel flink balen maar zou gewoon volhouden..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 132551 schreef op zondag 26 december 2004 @ 02:08:
Het wel of niet connected zijn met een seed is niet het belangrijkste aangezien er ook genoeg peers kunnen zijn die samen 100% van de film hebben. Maar met zo weinig peers als ik hier zie vrees ik het ergste. Ik weet niet welke files er in de torrent staan, maar misschien heb je geluk en is die 0.01% een readme.txt en niet een deel van de film.
Als je goed kijkt zie je bij remaining 4 MB staan. Ik kan mij niet voorstellen dat een readme 4MB groot is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132551

1-0 voor jouw :P

Ik zou toch ff in de bestanden kijken of het misschien niet iets is waar je veel waarde aan hecht (scans, muziek?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 17:45
Je kan bij een torrent nooit weten wat je precies mist. Maareh, als ik een seizoen TNG download, begin ik meestal al te kijken als ie aan 85% is, dan heb je af en toe wat frames die bazoo zijn maar das minimaal. Gewoon als compleet beschouwen die torrent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83986

Je zou met Azureus ff kunnen checken waar precies het kleine gaatje zit van de download. In welk bestand en in welk stukje van het bestand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
XTerm schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:58:
Je kan bij een torrent nooit weten wat je precies mist. Maareh, als ik een seizoen TNG download, begin ik meestal al te kijken als ie aan 85% is, dan heb je af en toe wat frames die bazoo zijn maar das minimaal. Gewoon als compleet beschouwen die torrent :)
Bij bijvoorbeeld Azureus kun je in Details-bestanden zien welke al compleet zijn (en dus bekijkbaar :X ). Ik weet niet of Bitcomet deze functie ook heeft, maar als het idd een txt bestand is oid kun je de film gewoon zien. VLC player speelt trouwens ook incomplete bestanden. FYI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
XTerm schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:58:
Dat wordt lastig want het betreft een 4e *.vob file die nu, op 4 mb na niet compleet is, ik weet niet of dvd-brand programma's daar goed mee om kunnen gaan. Kan het altijd proberen uiteraard.

Wel vaag dat de eerste 99,9% zo makkelijk zijn binnengekomen, althans, daar heeft ie ook wel 4 a 5 dagen over gedaan, maar om nu al meer dan een week stil te staan op 1 tiende van een procent.... 8)7

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:59
Al eens gehoord van: 'BitTorrent Temporary File Chopper'? Dit is een programma dat ik eens succesvol gebruikt heb bij een niet volledig te krijgen download met 'Shareaza' als .torrent client.
Misschien een mogelijkheid; 'wild guess'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Er staan zat oplossingen voor dit probleem in de readme van het programma.
Toen ik eens de readme van bittornado doorlas, zag ik ook iets staan over downloads die op 99.99% blijven hangen; wat het was, weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132659

t kan zijn dat je bij deze minimaal een share rating moet hebben van 1.00%
anders mag/kan je niet t laaste deel dl
en blijf je hangen op 99.9%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Maar als ik het goed begrijp als er 0 seeders zijn, krijg je het bestand nooit compleet?

Seeders zijn mensen die delen uploaden, maar Peers zijn dat toch ook?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 27 december 2004 @ 11:29:
Maar als ik het goed begrijp als er 0 seeders zijn, krijg je het bestand nooit compleet?

Peers kunnen samen ook voor de 100% zorgen. Maar die personen moeten wel parts hebben die jij mist. In dit geval heeft dus niemand de parts die jij nodig hebt. Het wachten is of op een seeder of op een peer/leecher die de parts heeft die jij nodig hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door magnifor op 27-12-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132659

Snowwie schreef op maandag 27 december 2004 @ 11:29:

ja seeders zijn mensen die m compleet hebben en sharen
peers sharen ook maar hebben m nog niet compleet
je kan m met alleen met peers mensen ook nog compleet krijgen maar dan moet er wel
minimaal 1 copie van de torrent zijn

ik gebruik bittornardo
en dan zie je dit staan ( also seeing 1.000 distrubted copies) of hoger

weet alleen niet of jij die ziet staan hoop t wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Misschien niet relevant in jouw geval, maar het gebeurt wel eens vaker dat torrents op 99.9% blijven hangen. Ook na opnieuw downloaden blijft ie dan op 99.9, ook met verschillende BT clients. Tot nu toe weet niemand waar het aan ligt. Mijzelf is het gelukkig nog niet overkomen :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:59
Terryb47 schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:34:
Misschien niet relevant in jouw geval, maar het gebeurt wel eens vaker dat torrents op 99.9% blijven hangen. Ook na opnieuw downloaden blijft ie dan op 99.9, ook met verschillende BT clients. Tot nu toe weet niemand waar het aan ligt. Mijzelf is het gelukkig nog niet overkomen :+
Het is niet waar dat dit een onbekende oorzaak heeft, maar ze liggen niet allemaal voor de hand. Kijk eens op het forum van Shareaza waar melding wordt gemaakt van het geniepige geval van een 'thumbnail' van WindowsXP verstorend verwerkt in de .torrent. Dit is op te lossen door de eerder (door mij) gemelde aanpak m.b.v. de 'temporary file chopper'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
ParkOverall schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:18:
[...]

Het is niet waar dat dit een onbekende oorzaak heeft, maar ze liggen niet allemaal voor de hand. Kijk eens op het forum van Shareaza waar melding wordt gemaakt van het geniepige geval van een 'thumbnail' van WindowsXP verstorend verwerkt in de .torrent. Dit is op te lossen door de eerder (door mij) gemelde aanpak m.b.v. de 'temporary file chopper'.
Ik heb dit programma gestart, en de aanwijzingen gevolgd op Shareaza, maar het programma blijft hangen op een kwart... :?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:17
ik heb het hier ook met cmr2005 en bij een andere pc met een paar files
al ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik ben er al uit, als je nog eens naar het plaatje kijkt zie je ook dat het 4 mb aan 'rubbish data' heeft gedumpt. Ik heb de laatste *.bc file hernoemd naar *.vob file en het branden ging ok. :)

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1