Hallo,
Ik heb een Logitech keyboard met de nieuwste Itouch geinstalleerd (engels). Normaliter zou bij het opstarten/aanmelden bij Windows (XP) in de systray het Itouch icoontje moeten staan. Bij mij start hij wel, maar als ik er even later met de muis overheen ga, verdwijnt hij meteen weer. Ook de OSD is werkt niet en diverse mediaknoppen werken niet met b.v. Winamp. Oftewel, Itouch crasht.
In de root van C:\ staat een logfile van itouch met daarin de volgende melding:
Ik heb dit probleem nu sinds vandaag.
Na enig zoekwerk ben ik tot de conclusie gekomen dat meerdere mensen dit probleem hebben echter een oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.
Zijn er mensen die al een oplossing voor dit probleem hebben?
tnx
Ik heb een Logitech keyboard met de nieuwste Itouch geinstalleerd (engels). Normaliter zou bij het opstarten/aanmelden bij Windows (XP) in de systray het Itouch icoontje moeten staan. Bij mij start hij wel, maar als ik er even later met de muis overheen ga, verdwijnt hij meteen weer. Ook de OSD is werkt niet en diverse mediaknoppen werken niet met b.v. Winamp. Oftewel, Itouch crasht.
In de root van C:\ staat een logfile van itouch met daarin de volgende melding:
Als ik het handmatig probeer te starten, crasht Itouch meteen weerUnhandled exception Access Violation (0xc0000005) at 0x0046D16E
Stack Trace --->
beginning stack trace
(0) : iTouch.exe at ?()
finished stack dump
Unhandled exception Access Violation (0xc0000005) at 0x0046D3CF
Ik heb dit probleem nu sinds vandaag.
Na enig zoekwerk ben ik tot de conclusie gekomen dat meerdere mensen dit probleem hebben echter een oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.
Zijn er mensen die al een oplossing voor dit probleem hebben?
tnx