Toon posts:

laptop start niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik zit hier met een fujitsu siemens lifebook c-1020.
hij start niet meer op, hij doet echt hellemaal nix meer. ik heb hem opgeladen en het lampje zegt dat ie hem aan het laden is maar zelfs als hij vol is (de lampje gaat dan van oranje naar groen) wil ie nix doen. iemand had mij gezegd dat het aan de bios batarij kon liggen maar ik krijg de laptop ook nog eens niet open :( terwiil alle schroefjes al los zitten.

gr,

alik

Verwijderd

Om de laptop open te schroeven is het vaak handig dat je de manual hebt of download.
Daar staat dat vaak wel in
Ik had zelf laatst een jewel laptop.
Die kon je openen door het toetsenbord te verwijderen en niet de schroefjes aan de onderkant los te draaien (wat ik dus in eerste instantie gedaan had)

Verwijderd

Try this: verwijder de gewone batterij (je accu) van je laptop even, wacht een paar seconden en plaats hem terug. Gisteren werkte dit bij mij althans :).

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 18:53:
Try this: verwijder de gewone batterij (je accu) van je laptop even, wacht een paar seconden en plaats hem terug. Gisteren werkte dit bij mij althans :).
Klopt, dit probleem zit oa ook in de Acer 170x Serie laptops, daar moet je de accu removen en paar keer opnieuw plaatsen, daarna willen ze weer booten. Helaas is dit alleen een work around. Het probleem zelf was alleen optelossen met een bios flash