Toon posts:

Sennheiser PC120

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Product:
http://www1.alternate.nl/html/nodes_info/kh-s81.html

Over deze koptelefoon heb ik op GoT behalve in het hieronder (slechts een verwijzing) genoemde topic geen enkele review kunnen vinden:
Welk headset is het beste?

Aangezien er niet over gesproken wordt itt latere versies vraag ik mij af of dit product af te raden is om redenen die ik niet ken en/of heeft iemand ervaringen? Op google loop ik ook niet tegen reviews aan.

Ik heb interesse voor dit product omdat ik graag een 'eenoorig' koptelefoon wil aanschaffen en Sennheiser een goede naam heeft.

Buiten dit om wordt er onderscheid gemaakt in een stereo en mono uitvoering. Ik ben erg benieuwd naar de defenities die voor deze twee begrippen worden gegeven.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 20:36 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-07 16:06

BHQ

PC120 is leuk, maar ik zou voor de 110 of 130 (resp. met grote oorschelp _of_ stereo).

Heb 'm zelf ook serieus overwogen, maar ik wou toch stereo. Je gaat je ergeren dat je je rechter oortje mist.

Verwijderd

als je ervoor gaat en het past in je budget ga dan gelijk voor de PC150 :)

Verwijderd

Topicstarter
Yapser schreef op zondag 26 december 2004 @ 13:34:
PC120 is leuk, maar ik zou voor de 110 of 130 (resp. met grote oorschelp _of_ stereo).

Heb 'm zelf ook serieus overwogen, maar ik wou toch stereo. Je gaat je ergeren dat je je rechter oortje mist.
Het stereo gebeuren interesseert me niet zo, je tweede punt kan je natuurlijk niet omheen als dat voor mij ook geldt. Eigenlijk gaat het me om het feit dat er een microfoon voor mijn mond hangt, het design me aanspreekt en het niet al te duur is. Ik zal me nog verder orienteren.

Bedankt voor de reactie

(Wanneer ik luister met 1 oor van mijn mp3-speler, dan mis ik de andere niet. Ik denk dat dat voor de meesten geldt. Erger je je er bij de PC120 misschien eerder aan omdat het zwaarder is?)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 16:36 ]