Momenteel heb ik een nogal vreemd probleem. Al het geluid in windows, behalve dingen die in mediaplayer worden afgespeeld, is veel te zacht.
Dus Winamp, Nero en de typische windows geluidjes zijn veel te zacht. Alle volumes staan op (bijna) maximaal.
Soms is het probleem ineens weg dan werkt alles weer maar nu is het weer zacht.
De luidsprekerinstelling staat op quadrafonisch omdat ik ook nog een stereo eraan heb hangen op de 2e aansluiting. Maar het gaat dus om de primaire aansluiting (computerboxjes). Deze is veel te zacht.
Aan de boxjes ligt het niet, want in mplayer is alles perfect!
Ik zeg wel al diverse topics mbt het zachtstaan van windows geluid. Maar daar was alles zacht, en bij mij alles behalve mplayer....iemand misschien een suggestie?
Dus Winamp, Nero en de typische windows geluidjes zijn veel te zacht. Alle volumes staan op (bijna) maximaal.
Soms is het probleem ineens weg dan werkt alles weer maar nu is het weer zacht.
De luidsprekerinstelling staat op quadrafonisch omdat ik ook nog een stereo eraan heb hangen op de 2e aansluiting. Maar het gaat dus om de primaire aansluiting (computerboxjes). Deze is veel te zacht.
Aan de boxjes ligt het niet, want in mplayer is alles perfect!
Ik zeg wel al diverse topics mbt het zachtstaan van windows geluid. Maar daar was alles zacht, en bij mij alles behalve mplayer....iemand misschien een suggestie?
zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt