Toon posts:

Computer kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n aldi pc staan thuis.

Ik weet niet hoe het kan, maar de pc is erg sloom gewoorden. Het duurt wel 5 tot 7 min voor die opstart etc.. Ik dacht mischien te weinig schijfruimte ?? Maar nee ook lange niet.

Wat kan er mis zijn, en hoe kan ik het verhelpen.

Zou ik er alles afgooien, [ hoe? dat weet ik nie] en op nieuw instaleeren.
En waar moet ik dan de backups van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-10 22:28
hoi

heb je al je pc gescand op spyware? bijvoorbeeld met Spybot of AdAware (moet google zo gevonden zijn),
anders een keer defragmenteren(wordt de pc niet echt sneller van maar helpt toch wel een klein beetje)

Suc6 ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb Ad-aware 6.0.

defragmenteren heb ik ook al gedaan. Tegen over andere computers van de aldi zijn nog een stuk sneller. Wat doe ik dan fout, omdat ze bij mij altijd sloom worden op de duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Scannen op spyware en adware kun je 't beste doen met Hitman Pro (.nl), dat is een verzameling pakketten in 1. Rare topictitel trouwens. Hij is traag, hij is niet kapot.

[ Voor 24% gewijzigd door Bergen op 25-12-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 17:44:
Ja, ik heb Ad-aware 6.0.

defragmenteren heb ik ook al gedaan. Tegen over andere computers van de aldi zijn nog een stuk sneller. Wat doe ik dan fout, omdat ze bij mij altijd sloom worden op de duur.
Schijfcontrole gedaan?

Ga anders is naar uitvoeren en dan msconfig, tabblad opstarten en kijk wat de computer in het begin allemaal opstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Foutje,

Maar hoe maak ik de pc weer snel. Dat hij gewoon weer vloeiend loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dit gebied zijn er verschillende howto's te vinden die aangeven hoe je bepaalde programmatjes kan verwijderen (spyware). Een PC wordt vaak minder bruikbaar door vele kleine programmatjes die opstarten zonder dat je het merkt, iedere keer dat Windows inlogt. Hierboven worden al verschillende tips gegeven van programmatjes (Hitman b.v.) die dit soort spyware kan verwijderen. Daarnaast kan je nog een kijkje nemen hier en hier.

Overigens is er met de search ook wel het een en ander te vinden. Je bent al eerder gewezen op de search, hier geldt hetzelfde...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.