PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Heb je al een ander voedingstekkertje geprobeert voor je DVD speler?
Gaan de ventilatoren in de voeding wel draaien?
Als ik de ventilator in de voeding van mijn server tegenhoud... dat gaat hij wel een paar seconden aan, en daarna direkt weer uit.
Controleer ook of je cpu ventilator en alles draait.
en probeer de S.M.A.R.T gegevens uit je schijven te lezen.
Als ik de ventilator in de voeding van mijn server tegenhoud... dat gaat hij wel een paar seconden aan, en daarna direkt weer uit.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Andere stekkertje in me DVDRom helpt niet. Nu springt hij net weer aan. Zal eens uitzetten en kijken of die fan in me voeding draait. Die 1,5 seconden dat alles aan gaat, gaat me ene case fan en me cpu fan ook aan dus die fan werkt wel denk ik. Maar goed zet hem nu uit, en zal dan dus ff checken of me fan in me voeding aan gaat.ThunderNet schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:02:
Gaan de ventilatoren in de voeding wel draaien?
Update!
Het lijkt alsof alles werkt er zat een UDMA kabel tegen het rekje van me fan van me voeding aan die heb ik weggedrukt, misschien dat het een soort beveiliging was. Niet dat die kabel ook maar enig sinds die fan tegen had kunnen houden maar je weet het nooit.
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Update!
Nu dacht ik dat alles het deed, maar nu wil ik hem vanochtend aan doen en hij doet HELEMAAL niks.
Het enige wat er gebeurd is dat het lampje van de HDD van me kast knippert. Heb de stekker al los gehaald, heb al gechecked of er niks te die voeding aan zit. Me stekker dus met beveiliging doet het ook nog steeds dus daar zit ook het probleem niet. Het lijkt wel een soort standby modus ofzo hij komt er alleen niet meer uit.
Nu dacht ik dat alles het deed, maar nu wil ik hem vanochtend aan doen en hij doet HELEMAAL niks.
Het enige wat er gebeurd is dat het lampje van de HDD van me kast knippert. Heb de stekker al los gehaald, heb al gechecked of er niks te die voeding aan zit. Me stekker dus met beveiliging doet het ook nog steeds dus daar zit ook het probleem niet. Het lijkt wel een soort standby modus ofzo hij komt er alleen niet meer uit.
Is er al iets meer bekend over je probleem? De mijne doet het nl ook niet, terwijl mijn oude pruts Qtec geen problemen geeft..
Nog iemand met hetzelfde probleem:
http://gathering.tweakers...t_messages/951912///tagan
mss ligt het aan de voeding?
http://gathering.tweakers...t_messages/951912///tagan
mss ligt het aan de voeding?
Pagina: 1