Toon posts:

win32: Trojan-gen. {other}

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter

dat zegt Avast als ik mijn pc opstart

op diverse sites wordt geadviseerd om de ''system restore" functie uit te zetten
echter, volgens mij bestaat die functie alleen in XP en ik draai 2000

weet iemand meer?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
de restore functie bestaat idd niet in niet-XP systemen, misschien ME nog, maar dat weet ik zo niet
trouwens ben ik er met 2kprof ook nooit langs gefietst, dus volgens mij zit ie daar niet in.

maar verder is je startpost wel magertjes, lees de BV faq eens door, daar staat een boel in hoe je er van af komt

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Zegt Avast ook welk bestand geïnfecteerd is hiermee? Dat zou sowieso al een hele hoop helpen. Je kunt ook een online scan doen van bijv. Trend Micro, dit kan misschien ook wel duidelijk zijn. :)

Signature

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:33

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 15:39:

dat zegt Avast als ik mijn pc opstart
Begin dan eens te kijken wat er allemaal aan programma's opstart.
gooi je temp & temp internet files leeg

en wat al is gezegt, om welk bestand gaat het? waar staat het?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja, wat wil je nu dat we zeggen? Je geeft geen info: "dokter, ik ben ziek" en dan een antwoord verwachten :+ 'gen' (als in: generiek) zegt ook niets. Zoek uit welk bestand is besmet, gooi dat door een online virusscanner en lees wat er aan uitleg staat.

Alternatief: deinstall avast, installeer de trial van een andere virusscanner (zie het grote virusscanner discussie topic in B&V) update die en zie wat die zegt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1