Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Dit is een probleem met standaard software
Programming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van zaken.
* gorgi_19 gooit het topic in de arreslee en stuurt Rudolph + Santa richting Software Algemeen
* gorgi_19 gooit het topic in de arreslee en stuurt Rudolph + Santa richting Software Algemeen
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Dat is nog maar een beetje de vraag, aangezien het spul wel in PHP is geproggedgorgi_19 schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:32:
Dit is een probleem met standaard softwareProgramming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van zaken.
Ik neem aan dat je het niet zelf geprogrammeerd hebtcorani schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:39:
[...]
Dat is nog maar een beetje de vraag, aangezien het spul wel in PHP is geproggedmaar goed, ik blijf hopen op een oplossing!
In Programming & Webscripting geven we geen support op software van anderen, ook al is dat in PHP gemaakt
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Inderdaad niet zelf, maar misschien gaat dat nog wel nodig worden, als het niet "out-of-the-box" opgelost kan wordengorgi_19 schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:53:
[...]
Ik neem aan dat je het niet zelf geprogrammeerd hebtDaar is in dit geval duidelijk geen sprake van
In Programming & Webscripting geven we geen support op software van anderen, ook al is dat in PHP gemaakt