[active sync] geen agenda sync van pc naar pda

Pagina: 1
Acties:

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 13:21
Ik heb hier een ipaq 2210 met windows mobile 2003, op mn laptop draai ik office 2003 uk met outlook 2003.
active sync is versie 3.7.1

Als ik in de pda een afspraak maak, dan komt die netjes in de pc te staan. echter als ik in outlook2003 een afspraak maak, word die niet op de pda overgenomen... raar?? ik ben al alle instellingen doorgelopen maar ik kan het niet vinden. ook de search en google vind ik niks vergelijkbaars (ja, dat het andersom niet werkt...)

weet iemand de oplossing??

• Space29
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-02 18:09
Ik gebruik ongeveer dezelfde combinatie en ik heb dit probleem niet.

Enkele onderdelen om na te kijken:

1 Kan het misschien mogelijk zijn dat niet alle inderdelen van Office geinstallerd zijn? Niet alles is te vinden onder outlook.

2 Zijn alle updates geinstalleerd?

3 Gebruik je op de pc en de pda dezelfde landinstellingen en datum notaties.

4 Zet in activesync bij de opties en dan het tabblad "schedule", het item "desktop schedule" op "continuously"

• sharkzor
Space29 schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:48:
Ik gebruik ongeveer dezelfde combinatie en ik heb dit probleem niet.

Enkele onderdelen om na te kijken:

1 Kan het misschien mogelijk zijn dat niet alle inderdelen van Office geinstallerd zijn? Niet alles is te vinden onder outlook.

2 Zijn alle updates geinstalleerd?

3 Gebruik je op de pc en de pda dezelfde landinstellingen en datum notaties.

4 Zet in activesync bij de opties en dan het tabblad "schedule", het item "desktop schedule" op "continuously"
1. volledige installatie gedaan
2. jup, sp1 zit daar ook bij
3. yup. nog even nagelopen, is exact t zelfde
4. stond ie al.

snap er niks meer van :/

[ Voor 31% gewijzigd door sharkzor op 26-12-2004 20:01 ]

• sharkzor
het word raarder en raarder... maak een afspraak in outlook voor morgen, dan komt ie wel op de pda te staan op de startpage! maar NIET in de calendar.... wtf? hij stuurt hem dus over want hij staat immers op het begin scherm, maar verder is ie spoorloos verdwenen??
--- edit
na een harde reset werkte het opeens wel....
niet dat mn problemen nu voorbij zij, nu doet opeens de tomtom setup niks meer... op 2 computers hangt ie...

[ Voor 24% gewijzigd door sharkzor op 26-12-2004 20:01 ]