Toon posts:

Labtec 2514

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan je de subwoofer handmatig regelen of software matig?
En zijn de labtec 2514 echt beter dan de fps1000?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
ik heb de labtec 2414 (zelfde als 2514, maar dan met 2 boxen ipv 4) en volgens mij kun je de subwoofen helemaal niet regelen :?
is ook helemaal niet nodig :D

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

de subwoofer kun je niet apart hardwarematig regelen, wel met een equalizer natuurlijk ;)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De bass op de 2514 (of arena 2414 = nieuwe naam, verder precies zelfde) is alleen softwarematig te regelen. Maakt ook niet uit, want bij volume control->advanced kan je de bass ook gewoon verstellen.
2514: http://www.labtec.com/europe/lcs2514.htm
creative 1000:
http://csw.creative.com/compare/compare_specs.asp?what=specs&region=2&products=1003&products=1006&products=1005&Compare.x=59&Compare.y=12

De die labtec is stuk beter (meer wattjes, beter frequentie bereik enz.) maar wel 30 piek duurder.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

De labtec is ZEKER beter.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:17
Hoe zit het met het harder en zachter zetten van die speakersset? Met mijn terratec geluidskaart DMX fire 1024 moet ik altijd het voor en achterkanaal instellen, op de speakers zelf, maar ook in de volumeregeling van de kaart.

Dit is heel irritant, want even het geluid zachter zetten vergt dus te veel handelingen (nl. 2 knoppen), maar tevens is de balans tussen voor en achter dan telkens weg. :(

Is het op de een of andere manier mogelijk front en rear te koppelen

• Stefke
keertje omhoog :)

Verwijderd

Mijn labtec 2514 speaker setje heeft het na ongeveer 7 maand op gegeven, geen geluid meer, niets

gelukkig garantie en heb nu de subwoofer uit een arena 2514 set en de bass is een stuk beter !

en de subwoofer is niet hardware matig te regelen

op de speaker recht voor kan je het volume regelen van de 4 speakers. één maal dit goed staat(je staat in het midden tussen de 4 speakers en hoord alles van alle kanten even luid) dan heb je enkel nog de software volume regeling nodig

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:59
Op vrijdag 17 augustus 2001 16:03 schreef stefijn het volgende:
...
Is het op de een of andere manier mogelijk front en rear te koppelen
De Labtec 2514 heeft de 2 volumeknoppen (voor en achter) zo dicht bij elkaar zitten, dat je ze met 1 vinger tegelijkertijd zachter kan zetten :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Stefke
Op donderdag 30 augustus 2001 15:18 schreef GarBaGe het volgende:

[..]

De Labtec 2514 heeft de 2 volumeknoppen (voor en achter) zo dicht bij elkaar zitten, dat je ze met 1 vinger tegelijkertijd zachter kan zetten :)
Dat werkt, maar niet echt geweldig :)
Op donderdag 30 augustus 2001 15:15 schreef Mr.ChronoM het volgende:

op de speaker recht voor kan je het volume regelen van de 4 speakers. één maal dit goed staat(je staat in het midden tussen de 4 speakers en hoord alles van alle kanten even luid) dan heb je enkel nog de software volume regeling nodig
Ik heb de Labtec Arena LCS-2514, nieuwste uitvoering met subwoofer dus (Die ook neit te regelen is, jammer genoeg, maar met equilizerverstellingen kan al een hoop)

Maar goed, als ik dus met de 2 knoppen op de speakers de balans ingesteld heb, heb ik dus nog de softwarematige instelling van mijn terrateckaart, waar ik dus óók 2 - niet gekoppelde - verstellingen heb voor vóór en achter. Geen mogelijkheid om mijn front en rearuitgang van de geluidskaart te koppelen, hardwarematig of softwarematig :(

De pest is dat ik een mooie volumeknop en muteknop op mijn toetsenbord heb zitten: op de volumeknop reageert alleen het frontkanaal, terwijl op de muteknop - blijkbaar - allebei de kanalen reageren :?

Ik wil dat beide kanalen op de volumeknop reageren :'(

• Stefke
Dit bedoel ik dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.zakraket.f2s.com/shit/tempshit/volumewin.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.zakraket.f2s.com/shit/tempshit/volumeterra.jpg

Waarom heb ik geen aparte switch voor "master" of iets dergelijks? :?

Ik heb lui met dezelfde kaart en speakers gesproken, en die hadden wél die schuif.

Ja, ik heb de laatste drivers (en win98) :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Jag

Hou het ff bij één topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.