Een "geef commentaar" topic

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Het is waarschijnlijk al vaker geopperd maar ik mis een topic waar je wat foto's kan droppen om zo commentaar te kunnen ontvangen.
Veel mensen openen een [showcase] om hun foto's te showen en commentaar te ontvangen en daar van te leren. Vaak zijn er dan terechte opmerkingen van "dit is niet showcase waardig"

Maar eigenlijk is er geen alternatief. :|

Zelf heb ik ook wel wat foto's waar ik graag wat onderbouwde kritiek op zou willen hebben.

*) Heren Mod's wat zijn de mogelijkheden?

*) Hoe denkt de rest hierover?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij een goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn natuurlijk ook de [verzamel] topics. Daar kun je, mits de foto's in de catagorie passen, je foto's showen voor commentaar.
Maar misschien is een breder topic wel een goed idee ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

* kamstra stemt ook voor, klinkt wel goed :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:51
Inderdaad, vind ik ook positief ! Doen gewoon ! :P

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ik ben ook voor zo kan je voor diverse fotos wat commentaar vragen ipv dat je netjes een showcase moet hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Zou het niet handig zijn om bij de geplaatste foto meteen de EXIF informatie te vermelden? Volgens mij is er wel een simpel (freeware) tooltje dat door iedereen te gebruiken is, zodat deze info makkelijk te plaatsen is.
In de topic-start een linkje naar zo'n programma en dan de regel dat deze info bij de foto moet worden gezet.

In XP is dit al standaard ingebakken, alhoewel een "text-based" programmatje wel wat handiger is:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/png/exif.png

[ Voor 20% gewijzigd door Chrasher op 25-12-2004 16:04 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Rudedadude

Maybe we were born to run

Even praktisch bekeken:

Er zal een rechtevenredige verdeling moeten zijn tussen het aantal mensen dat foto's post en het aantal commentatoren, anders krijg je een shitload aan foto's met hier en daar soms een commentaar. dus wellicht regels dat er pas een nieuwe foto gepost mag worden (1 per keer?) nadat deze foto voorzien is van commentaar. Volgende vraag die je dan krijgt: wanneer neemt men genoegen met het commentaar? En van de andere kant: als er zomaar wat foto's gepost gaan worden, recht uit de camera, onbewerkt en alles, is de lol er snel vanaf voor commentatoren. Een keer zeggen : horizon recht is nog wel leuk, twee keer ook nog wel, maar daarna wordt je het een beetje zat. Is er dus niet alsnog een minimum aan 'postwaardigheid' nodig?

Zomaar even wat hersenspinsels bij het idee :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed plan, een soort DPZ-testcase. mits natuurlijk met een aantal eisen en voorwaarden zou dit een heel goed idee moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Jep Rudedadude, daar heb je gelijk in. Vooral dat iedereen idd als een bezetene foto's up'ed terwijl er nauwelijks op gereageerd wordt.

Hoe doen andere foto sites dat? Doen ze dat uberhaupt?

[ Voor 7% gewijzigd door Pinin op 25-12-2004 23:23 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

tomleeuw schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:22:
Jep Rudedadude, daar heb je gelijk in. Vooral dat iedereen idd als een bezetene foto's up'ed terwijl er nauwelijks op gereageerd wordt.

Hoe doen andere foto sites dat? Doen ze dat uberhaupt?
Die ik ken, moet je voordat je de eerste foto kunt uploaden eerst 5 anderen beoordeeld hebben, en die beoordeling door anderen 'superusers' ok bevonden zijn...
waardoor je dus je foto kunt uploaden, na weer drie beoordelingen mag een tweede foto enz.

krijgen je beoordelingen tevaak een negatieve beoordeling, mag je niet meer uploaden totdat je weer 5 goede beoordelingen gescherven hebt, en die OK zijn bevonden.

Ik denk niet dat dit zo makkelijk in GoT te inplanteren is.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je wilt weten hoe de mods erover denken, kan je ze het beste gewoon mailen ipv een topic te openen.

De showcases vind ik wel aardig omdat die vaak over één specifiek onderwerp gaan IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
@ Duur: Da's wel een mooi systeem zo, maar misschien wel lastig in te planten.

* stuurt PM naar mod *

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

tomleeuw schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:51:
@ Duur: Da's wel een mooi systeem zo, maar misschien wel lastig in te planten.

* stuurt PM naar mod *
En heel veel werk, zeker voor de senioren die dus weer de beoordeling moeten beoordelen.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Ik denk dat verschillende [verzamel] topics daar best goed voor zijn. De meeste zakken hier nu redelijk snel naar beneden.
Pagina: 1