Toon posts:

[XP] probleem met ext. html laten openen door Firefox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik wil dus mijn html files laten openen door Firefox1.0 als ik er op klik. Normaal gesproken zijn deze verbonden aan IE maar op e.o.a.m. zijn ze met niks verbonden dus als ik er nu op klik vraagt windows met welk prg dit bestand moet worden geopend. Ok dan wil ik natuurlijk met Firefox doen maar deze staat niet in de lijst met prgs dus klik ik op bladeren en zoek ik firefox.exe op en klik op open. Maar hij zet Firefox niet in de prg lijst dus kan ik deze niet kiezen. (doe ik iets fout? uhm windows :r ) Dus ga ik zoeken op internet naar prgs die dit wel kunnen maar kan niks vinden, vergolgens google, nieuws groepen, forums, maar kan noch niks vinden.
Wie kan mij hier effe mee helpen?

Groeten,
Roni.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

openen met > programma kiezen > bladeren > aanvinken altijd openen met

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

In de windows explorer: Extra -> Maptopties -> Bestandstypen -> Nieuw
En dan .html koppelen aan FF :)

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 14:56:
In de windows explorer: Extra -> Maptopties -> Bestandstypen -> Nieuw
En dan .html koppelen aan FF :)
Dan kom ik weer in het zelfe menu uit ''Openen met'' waar je FireFox moet aanklikken maar die krijg ik daar dus niet in.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 15:19:
[...]

Dan kom ik weer in het zelfe menu uit ''Openen met'' waar je FireFox moet aanklikken maar die krijg ik daar dus niet in.
Dan ga je met bladeren daar naar toe en zet je het vinkje "Dit programma altijd gebruiken..." aan.

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 15:21:
[...]

Dan ga je met bladeren daar naar toe en zet je het vinkje "Dit programma altijd gebruiken..." aan.
Nou het is gelukt maar ik moest de extentie verwijderen en opnieuw registreren anders was het met geen mogelijkheid te doen. Dit zijn nou van die dingen waarom ik windows haat. :r

oja bedankt voor de hulp :)

Groeten,
Roni.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 15:54 ]

Pagina: 1