[SEGA] MultiMega

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magel725
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 08:26
Ik kwam in de kast mijn Sega MultiMega tegen. Was helemaal vergeten dat ik die had. Toen hij uit kwam heb ik hem voor 1199 guldens gekocht en dat was toen héél veel zakgeld weet ik nog. :)
Hij zit nog helemaal compleet in doos en hij is in perfecte staat met een hele berg spellen en hij werkt ook nog steeds. Je kunt hem zelfs als discman gebruiken en toen ik hem kocht waren er amper cd's te krijgen... :+

Ben wel benieuwd hoe zeldzaam die dingen nu zijn en wat de waarde van zo'n ding is. Zijn er hier meer mensen die zo'n apparaatje thuis hebben staan?

Afbeeldingslocatie: http://www.heimcomputer.de/pics/multimega1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.heimcomputer.de/pics/multimega2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.heimcomputer.de/pics/multimega3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-10 12:33

Twhomp

Stayin' Alive

Ik zou bijna zeggen: kijk op Marktplaats (of anders eBay) wat dat spul oplevert? Zal dan wel een goede indicatie voor je zijn.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

Wil m wel kopen van je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apparaat ziet er er wel vet uit. Je kan dus met dat ding catridges gebruiken en cd's. Ziet cool uit. Heb thuis zelf nog een zooi megadrive spellen liggen. Zouden die daar ook inpassen??

Heb ook wel intresse. Heb alleen geen idee wat zoiets moet gaan kosten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:50:
Apparaat ziet er er wel vet uit. Je kan dus met dat ding catridges gebruiken en cd's. Ziet cool uit. Heb thuis zelf nog een zooi megadrive spellen liggen. Zouden die daar ook inpassen??

Heb ook wel intresse. Heb alleen geen idee wat zoiets moet gaan kosten.
ja dat kan .. het is gewoon een megadrive met ingebouwde mega Cd .. eigenlijk andersom :D

maar ik was eerst :D

solidseal4@hetemeel.com ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Solid Seal op 25-12-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jHack
  • Niet online
Er zijn er geloof ik ongeveer 5000 van gemaakt, redelijk zeldzaam dus. Zelf heb ik er ook in, ook helemaal compleet. Hoewel het een mooi apparaat is gebruik ik hem nooit, daar heb ik de megacd wel voor. Ik denk dat een complete en in goede staat verkerende rond de 150,- tot 200,- doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
Euh... het is hier geen V&A. Als je dat ding kwijt wilt kan je daar terecht, en om er achter te komen hoeveel dat ding waard is kan je beter even op internet zoeken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.