Ik luisterde een tijd geleden naar een radiozender waar ze het over vuur in de ruimte hadden. Ze hadden het erover wat er met de vlam zou gebeuren als er geen zwaartekracht meer was. Ik vond het zeer interressant maar mijn radio viel weg zodat ik het antwoord gemist heb. Ik weet niet of iemand het antwoord gehoord heeft maar ik denk van niet. Wat denken jullie dat er gebeurt.
Ik zal het nog een keer omschrijven. Je hebt een vlam in de ruimte (zonder zwaartekracht dus). Wat gebeurt er dan met die vlam. Brand hij net zoals op aarde of gaat hij heel anders reagere.
Ik denk zelf dat je bijna geen vlam te zien krijgt. Hij blijft denk ik heel klein bij de lont branden maar hij brand wel even goed denk ik.
Wat denken jullie ervan?
Ik zal het nog een keer omschrijven. Je hebt een vlam in de ruimte (zonder zwaartekracht dus). Wat gebeurt er dan met die vlam. Brand hij net zoals op aarde of gaat hij heel anders reagere.
Ik denk zelf dat je bijna geen vlam te zien krijgt. Hij blijft denk ik heel klein bij de lont branden maar hij brand wel even goed denk ik.
Wat denken jullie ervan?
No one can predict the market! - Who the hell knows!