Toon posts:

[Office] Zonder netwerkverbinding altijd crashes? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bijzonder raar probleem: Wanneer ik op mijn laptop (compaq 2500) microsoft Word opstart zonder dat ik de notebook in het netwerk heb hangen, krijg ik een fout in de word.exe en wordt het programma onmiddelijk weer afgesloten. Hang ik de laptop in mijn netwerk, gaat het goed. Hang ik de laptop bij iemand anders in het netwerk, dan krijg ik weer de fout in office.
Bij Word krijg ik hem direct, bij excel alleen wanneer ik bijvoorbeeld een afdrukvoorbeeld wil maken. En office 2000, xp of office 2003 maakt geen verschil. :?
Heeft iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Compaq zelf heeft geen idee waar het aan zou kunnen liggen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Staat er iets in je Application Log? Heb je toevallig een gedetailleerde foutmelding ergens kunnen vinden? Ik pas je topictitel eventjes aan :)

[Microsoft Word] fout wanneer ik zonder netwerk werk > [Office] Zonder netwerkverbinding altijd crashes? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 09:56

Tijntje

Hello?!

Heb je office via het netwerk geinstalleerd?
Het is namelijk een MSI installatie en die zal altijd zijn source raadplegen voor de autorepair functie. Hte kan zijn dat je installatie niet helemaal lekker is. Verwijder hem eens en installeer hem eens van een lokale bron.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Verwijderd

Topicstarter
De fout die in de Windows logboeken verschijnt is: Faulting application winword.exe, version 11.0.6359.0, stamp 40c8b025, faulting module hpzntp06.dll, version 2.133.0.0, stamp 3cfd5972, debug? 0, fault address 0x00026233.

Ik heb office geinstalleerd van een CD, dus niet via het netwerk en ook een installatie zonder de laptop in het netwerk te hangen lost het probleem niet op :?

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
dat is één of andere .dll van je printerdrivers zo te zien (HP?)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
Idd een HP 5550.

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 09:56

Tijntje

Hello?!

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

hpzntp06.dll lijkt een printerdriver; welke printer heb je geinstalleerd staan; en heb je die toevallig via het netwerk geinstalleerd? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Is de printer die je als standaard hebt ingesteld een netwerk printer? Als dat zo is, probeer dan deze printer te verwijderen of een dummy printer aan te maken en deze als standaard in te stellen. Doe dit dan wel als je een netwerkverbinding hebt. Mijn ervaring is dat Windows ook onderuit gaat of blijft hangen als je de instellingen probeert te wijzigen van een netwerkprinter als je geen verbinding hebt. We hebben hier thuis nagenoeg hetzelfde probleem gehad met een printer die aan een andere computer hing. Als de computer niet aanstond of de gebruikte computer had geen netwerk verbinding, dan crashte Word gewoon. Ik heb toen een Ghostscript printer geinstalleerd en deze als standaard ingesteld en dit heeft het probleem verholpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Nou inderdaad Daedalus helemaal gelijk. De HP 5550 stond inderdaad als netwerk printer geinstalleerd. Ik heb gewoon een dummy printer (een hp deskjetje) toegevoegd, die standaard printer gemaakt en nu gaat het goed.
Pagina: 1