Logitech LX700 vraagje

Pagina: 1
Acties:

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:31
Ik heb gisteren voor kerst een Logitech LX 700 gehad, en heb hem gisteren om 23.30 aangesloten. Ik heb netjes die Quick Installation guide gevolgd, en dat ging helemaal goed.

Op een gegeven moment kwam ik op het punt dat hij op moest gaan laden. Dus ik dat ding goed aansloten en op de lader gezet. Maar nu is het al 12.10, en hij is nog niet klaar met opladen :| .. Ik vond het eigenlijk vrij lang duren en daarom mijn vraag: Is dit normaal dat dat ding nog niet klaar is met opladen, en hoelang duurt het dan wel niet?.

Ik zou dit namelijk graag willen weten, anders ga ik ermee terug.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:55
Als je batterijen zeer leeg waren dan kan het idd een poosje duren. Helemaal als het 2200mAh batterijen zijn. Daarom is het ook handig als je de boel laat opladen als je het even niet gebruikt. Even niet muizen? Muis in de oplader. Dan heb je er langer plezier van voordat ie echt leeg is.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• n1ck
Ja, ok dat snap ik. Maar ik heb hem dus nog niet aan gehad. Ik heb er dus nog niet mee gespeeld :P Ik computer nu ook via mijn laptop.

Ik had net de muis er even uitgehaald voor 2 sec en toen weer terug gezet, en wat dieper in de contactpuntjes gestoken, om te kijken of het lampje dit maar ging knipperen, en/of ik het dan niet goed gedaan had gisteravond.

Maar dit was niet het geval, hij geeft nog steeds een groen lampje aan. (dat betekent dat hij aan het laden is, als het lampje uit is, dan is ie vol)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:55
Uhm, als het lampje groen knippert laad ie op. Als het lampje groen brandt (continue, 5min lang) of uit is, dan is de muis opgeladen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• n1ck
NitroX infinity schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:47:
Uhm, als het lampje groen knippert laad ie op. Als het lampje groen brandt (continue, 5min lang) of uit is, dan is de muis opgeladen.
Nee, in de Quick installation guide, staat dit:

Stap 6.
Plaats de muis in het basisstation om de batterijen op te laden. Bezig met opladen: LED brand groen. Opgeladen: LED gaat uit. Laag batterijvermogen: de LED brandt rood.
Belangrijk: de muis moet drie keer helemaal opgeladen worden om volledige capaciteit te bereiken.

edit:
Het was gewoon normaal dat het zo lang duurde. Ik heb nog 2 uurtjes ofzo extra gewacht, en toen was het lampje uit. Daarna alles aangesloten en getest en het werkt perfect! Dus dit topic kan dicht :)

[ Voor 16% gewijzigd door n1ck op 25-12-2004 17:17 ]