It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
kun je misschien een inham vijlen in je blorb?? (wel oppassen dat dan niet je rotorblaadjes van je fan alsnog die condensator raken
)
trouwens ik zat ook te denken aan zo'n blorb op mijn a7v maar ik ook niet gedacht aan die ene condensator...
trouwens ik zat ook te denken aan zo'n blorb op mijn a7v maar ik ook niet gedacht aan die ene condensator...
Verwijderd
WHOEhahahahahah......chipset koeling...!! hahahaha......besteed je geld toch beter dan dat!
he hier nog een 486 gebruiker, jee leuk voor je...
ik wil m'n bx chipset met een dual celeron niet aanraken eigenlijk na een half-uurtje draaien, heb je direct de letters van de chip set op je vinger zitten ;);)
ik wil m'n bx chipset met een dual celeron niet aanraken eigenlijk na een half-uurtje draaien, heb je direct de letters van de chip set op je vinger zitten ;);)
Verwijderd
now wher'e talking!Op donderdag 04 januari 2001 15:27 schreef igor het volgende:
WHOEhahahahahah......chipset koeling...!! hahahaha......besteed je geld toch beter dan dat!
de condensator zit ook een klein beetje op de plaats van de fan, dus zal denk ik niet lukken.kun je misschien een inham vijlen in je blorb?? (wel oppassen dat dan niet je rotorblaadjes van je fan alsnog die condensator raken)
He, er zit inderdaad links van dat groene ribje een codensator in de weg. Ik wou de Orb die op mijn Asus GeForce2 zat (standaard) op de chipset en eenn Blue Orb op mijn GeForce. Als die orb van de geforce niet past modificier ik um wel ff. Zit er zeer stoer uit drie orbs!
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Verwijderd
waar heb je hem besteld?Op donderdag 04 januari 2001 14:58 schreef cosmoOo het volgende:
ik heb net mijn blue orb binnen en wilde deze gebruiken om de chipset van mijn asus a7v te koelen. alleen zit er een condensator in de weg.
iemand een leuke oplossing ?
condensator kan ik niet ombuigen (zit te dicht op de printplaat)
en voor hoeveel?
Mijn chipset word nog niet eens WARM ..
Niet eens lauw waar praten we eigenlijk over.
Ook een A7v overgeclockt 750@918
WOrd die van jouw warm dan???
Mart
Mart
ik heb hem besteld bij www.coolerguys.com en was dacht ik iets van $13,-waar heb je hem besteld?
en voor hoeveel?
chipset wordt idd niet echt warm, maar heb nu toch mijn blue orb en het ziet er voor leuk uitMijn chipset word nog niet eens WARM ..
Damn... dat redt ik dus 'net' niet.... ik kan de FSB wel omhoog zetten, maar dan draait de handel nietOp zondag 07 januari 2001 15:46 schreef MartNL het volgende:
Mijn chipset word nog niet eens WARM ..
Mart
Pagina: 1