Toon posts:

Acer Notebook aan een computer koppelen.

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op dit moment in het bezit van een AcerTravelMate 243/244LCe en zou daaraan graag een computer willen koppelen. Zo is mijn plan om aan mijn notebook met een bearbone te verbinden.

Ik had dus de vraag of hier een mogelijkheid toe is. En mijn vraag is dan wat er in de bearbone moet naast een goede grafische kaart natuurlijk.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-10 20:21

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:04:
Ik ben op dit moment in het bezit van een AcerTravelMate 243/244LCe en zou daaraan graag een computer willen koppelen. Zo is mijn plan om aan mijn notebook met een bearbone te verbinden.

Ik had dus de vraag of hier een mogelijkheid toe is. En mijn vraag is dan wat er in de bearbone moet naast een goede grafische kaart natuurlijk.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Gewoon een netwerkkaart neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draadloos internet, kan je het mee proberen, crosscable, USB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het lijkt me handig om je eens wat beter in de stof te verdiepen. Zo zijn er vele verschillende methodes om je notebook aan een PC te koppelen, in de zin van een netwerk aanleggen. Daarnaast zijn er ook nog oplossingen als een USB-USB verbinding, genoeg om uit te kiezen iig.

Allereerst zou ik je willen wijzen op de Network Troubleshooting FAQ. Hierin kan je veel informatie vinden over het aanleggen van een simpel netwerkje. Ook op de frontpage is er een artikel over te vinden: Thuisnetwerken: een uitgebreide beginnersguide. Zodra je dit hebt doorgenomen, weet je waarschijnlijk wel wat je wil, en kan je al snel aan de slag. In Network Troubleshooting zijn nog meer hulpvolle artikelen te vinden, genoeg leesvoer dus. :)

Dit topic is gesloten.